Avatar billede cyberlox Nybegynder
30. september 2002 - 17:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvordan får man PHP til at Virker på Webserver

hej jeg har lavet en hjemmeside i PHP men den vil ikke vises på min webservere..

hvad kan være i vejen.-. skal jeg bruge et program til at understøtte php eller er det bare noget jeg har glemt et eller andet sted
mvh GilmoRe
Avatar billede syvon Nybegynder
30. september 2002 - 18:02 #1
http://www.serverguiden.dk/

klik på iis derefter php og følg vejledningen
Avatar billede ducks Nybegynder
30. september 2002 - 18:03 #2
Hvis du bruger Apache skal du også have php find mere på www.webcafe.dk
Avatar billede ducks Nybegynder
30. september 2002 - 18:03 #3
hmm så ikke ligeg kategorien :(
Avatar billede cyberlox Nybegynder
01. oktober 2002 - 13:22 #4
Takker syvon.. det hjalp sq.. tænk at man kan være så dum. heh ej nå men nu virker det skam takker sige rjeg bare heh 30 point til dig

mvh Cyberlox