Avatar billede mh28 Nybegynder
29. september 2002 - 22:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bundkort til P4

Jeg skal have et nyt bundkort enten "MSI eller ASUS" Jeg køber en "Pentium4 Northwood 2.0GHz" Og overvejer at købe et ATI Radeon 9700 PRO. Jeg vil gerne vide hvilket bundkort der ville være bedst at købe. Også vil jeg gerne vide om "SIS chipen eller i850 chipen" Hvilken en der er bedst ???
Avatar billede congame Nybegynder
30. september 2002 - 10:42 #1
Asus P4S8X ATX

Køre med SIS648, det er det eneste af asus' kort som du kan købe i DK der har AGPx8, som Radeon 9700 pro køre med.
Jeg kan stærkt anbefale dig at købe et bundkort der understøtter AGPx8, da det er væsentlig hurtiger end x4 som sidder på de fleste bundkort idag.
Avatar billede congame Nybegynder
30. september 2002 - 10:44 #2
AGPx8 køre med 2,12 gb/s hvor x4 kun køre med 1,06 gb/s, altså køre AGPx8 dobbelt så hurtigt som x4
Avatar billede mh28 Nybegynder
28. november 2002 - 16:20 #3
Jeg købte et Soltek TAKKER
Avatar billede congame Nybegynder
28. november 2002 - 16:51 #4
Hallo, hvis ikke jeg tager meget fejl besvarede jeg dit spørgsmål; (Hvilken en der er bedst ???)
Så kan du jo ikke bare afvise mig på grundlag af at du køber et andet kort.
Her på eksperten får man point for besvarede spørgsmål. Og da du ville vide hvad forskellen mellem SIS -og i850chippen var, kom jeg rent faktisk med et brugbart svar. Så virker det forkert at afvise mig på grundlag af at du køber et helt tredje kort. Det havde jeg jo ikke en chance for at vide