Avatar billede cazzznh Nybegynder
28. september 2002 - 18:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Quiz - På dansk

Jeg har et gammelt program: FamilieQuiz fra firmat GiliSoft som er på 3 disketter. Den første diskette er en nøgle diskette. Hvis jeg husker rigtigt kan denne quiz kun installeres et bestemt antal gange (eks 3. gange) kan dette virkelig passe ?

Nogen der kan finde en quiz på dansk som kan downloades gratis.
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. september 2002 - 19:02 #1
Hvis den er på disketter kan det meget vel passe. en skjult fil på disketten tæller ned fra 3 til 0. Hvis den er på CD kan det ikke være sandt.
Avatar billede Noone Nybegynder
28. september 2002 - 21:11 #2
Gillisoft har været mere smarte end som så jakoba.... Men det passer, du kan kun installere 3 gange, ved den 4. installation skal disketten sidde i drevet når du starter programmet.
Avatar billede carstengp Nybegynder
28. september 2002 - 23:37 #3
Avatar billede carstengp Nybegynder
28. september 2002 - 23:44 #4
Har lige prøvet at installere det i XP... det kører *S*