Avatar billede c_wellendorf Nybegynder
21. september 2000 - 21:46 Der er 6 kommentarer

Installation af MSIE 5.5 uden at downloade

Jeg har en CD fra et PC blad med MSIE 5.5 på, det vil jeg gerne installere uden at gå på nettet.
Hvad skal jeg som minimum afinstallere på min pc idet jeg får besked på at der ikke kan skrives på CDen (naturligvis) og havd skal jeg gemme andetsteds når jeg er ikke interesseret i at miste min historik, favoritter og opsætning.

Derudover må jeg have nogle filer liggende der tilhører MSIE 5.5.
Jeg kører i øvrigt med MSIE 5.00.3105.0106IS (update version SP1) (engelsk udgave).
Avatar billede nathan Nybegynder
21. september 2000 - 22:04 #1
Du skal bare installere den oven i! ny ver. af IE slette ikke dine historik, eller favoritter! Hvis du har en fuld ver. af IE på CDen, behøver du ikke være online når du installer det!
god fornøjelse med den!!!

/nathan
Avatar billede nathan Nybegynder
21. september 2000 - 22:08 #2
hvis du får problemer med Installation, prøver og kopier den på harddisken, og installere derfra. efter installationen sletter du bare den fra harddisken(altså installation filerne).
Avatar billede c_wellendorf Nybegynder
24. september 2000 - 19:36 #3
jeg har prøvet at kopiere over på harddisken, men jeg bliver stadig sendt på nettet
Avatar billede nathan Nybegynder
24. september 2000 - 21:46 #4
mmm.... hvilken tidspunkt den forsøger kommer på nettet? til sidst? eller? Er du sikker på at du har en \"Complete Version I.E. 5.5\" på cd\'en?
Avatar billede c_wellendorf Nybegynder
25. september 2000 - 19:40 #5
I forbindelse med start på installation får jeg besked på at der mangler nogle filer, som skal hentes.

Om jeg har en Complete version kan jeg ikke vide noget andet end at jeg har, idet det er det der fremgår af CDen
Avatar billede c_wellendorf Nybegynder
26. september 2000 - 21:35 #6
Til nathan!
jeg må have haft en ufuldstændig kopi. Nu er det lykkedes med en anden CD.
Hvis du vil have dine point skal du melde dig med endnu et svar.