Avatar billede compac Seniormester
26. september 2002 - 16:18 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Webhotel - Java

Hej!
Jeg sidder og kigger på de forskellige webudbydere for eventuelt at oprette mit eget webhotel.

Mange understøtter ikke Java (af dem i den billige/middel ende). Hvad er årsagen til det?
Man bliver da temmelig begrænset hvis det ikke kan lade sig gøre at programmere i Java.
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2002 - 16:21 #1
Hmm.. sikker på de ik' understøtter det? Og ik' bare at de ik' har skrevet det?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
26. september 2002 - 16:24 #2
hmm.. en webserver kræver da ikke noget for at køre java? kun browseren .. ?
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
26. september 2002 - 16:24 #3
java går indunder HTML og derfor skriver det ikke (fx. skriver de heller ikke Lava-Scripts på vel!?) -> prøv Wannafind.dk
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
26. september 2002 - 16:25 #4
jep..
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
26. september 2002 - 16:25 #5
Lava-scripts -> Java-scripts
Avatar billede compac Seniormester
26. september 2002 - 16:30 #6
www.webhostpriser.dk er det speciferet hvad der understøttes.
Her opremses om der er ASP, Access osv.
- men på mange er Java ikke med.
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2002 - 16:31 #7
Hvor på webhostpriser ser du at de ik' har java?
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2002 - 16:31 #8
under mere info.. upz :o)
Avatar billede compac Seniormester
26. september 2002 - 16:33 #9
Jeg prøver denne link til et tilfældigt søgekriterie. Gå derefter ud i Mere Info. Her ligger oversigten.
Avatar billede compac Seniormester
26. september 2002 - 16:35 #10
Avatar billede thomasdb Nybegynder
26. september 2002 - 16:36 #11
www.webglobe.dk har .jsp - selv om det ikke står beskrevet - ring evt. til dem
Avatar billede e-side.dk Nybegynder
26. september 2002 - 16:37 #12
Mht. www.webhostpriser.dk er det fordi at det først blev muligt at afkrydse JSP/Java som feature, efter at mange af udbyderne havde tilføjet deres produkter. Hvis de ikke har opdateret deres produkter efterfølgende, vil det naturligvis ikke fremgå om de understøtter Java eller ej.
Avatar billede tiskali Nybegynder
28. september 2002 - 09:57 #13
Kan man ikke bruge java på alle alm. hoteller?

~ TisKaLi ~
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
03. oktober 2002 - 20:44 #14
takker for points :D