Avatar billede hagbardph3 Nybegynder
23. september 2002 - 18:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

send XML-DOM fra php til asp

Ville gerne lige høre om det er muligt at sende et xml-dom object fra php til et asp (server til server)

har fået det til at virke fra asp --> asp via xmlhttp, men så ville det jo også være smart hvis man også kunne bruge php til at sende xml til asp (iis serveren)

Hvis dette er muligt ville et lille eksempel være rigtig dejligt.

NB. Hvis der skal ændres på asp siden for at løse problemet er dette ikke noget problem, da jeg har adgang til begge!
Avatar billede tuxic Nybegynder
23. september 2002 - 18:39 #1
Hvad er det du vil sende?
En xml-tekst fil? Eller et objekt (der afspejler et xml dokument i DOM-form) serialiseret?
Avatar billede hagbardph3 Nybegynder
23. september 2002 - 18:50 #2
Et objekt...
Avatar billede tuxic Nybegynder
23. september 2002 - 19:23 #3
Ok. Du kan jo skrive serialiseringen selv (det burde ikke være så svært) eller prøve at finde SOAP moduler til php. Et hutigt smut på google.com give flere hits. Desværre kender jeg ikke nogen af dem.
Avatar billede hagbardph3 Nybegynder
17. oktober 2002 - 17:29 #4
hey tuxic... fik aldrig kigget på det, men din løsning holder sikkert så hvis du vil have nogle points så smid et svar! :)
Avatar billede tuxic Nybegynder
17. oktober 2002 - 20:27 #5
Ok. Du kan jo skrive serialiseringen selv (det burde ikke være så svært) eller prøve at finde SOAP moduler til php. Et hutigt smut på google.com give flere hits. Desværre kender jeg ikke nogen af dem.

:D

Hvis du finder ud af noget må du da gerne poste det her!
Avatar billede hagbardph3 Nybegynder
17. oktober 2002 - 20:30 #6
Det skal jeg gøre...