Avatar billede johnnyr Nybegynder
23. september 2002 - 16:52 Der er 8 kommentarer

deling af bå¨ndbredde mellem 2 PC

Jeg har en udlejer der i stor stil benytter kazaa Edonkey og Direct connect dette gør jeg som oftests sidder med en forbindelse der minder om en fugtig sytråd. Er der en metode hvor jeg kan admin, hvor meget af 2 Mbit min lejer skal have (ca 1/4) ?
Og jeg har resten til mig selv som jeg ønsker ?
Avatar billede kenp Novice
24. september 2002 - 15:37 #1
hummm det tror jeg ikke, men man kan i kazaa gå ind og indstille hvormeget han kan "sende" med, men jeg tror ikke at der er nogen mulighed for at begrænse han hastighed for at hente!!! du må vist henstille til ham at han ikke henter så meget!!! (det er vist heller ikke lovligt) og da det jo er din linie er det jo dit ansvar....
Avatar billede tsmy2k Nybegynder
25. september 2002 - 23:02 #2
jo det er vist muligt, tjeck nogle af de andre spørgsmål der ligner dit. svaret er vist at du skal købe en monster dyr switch
Avatar billede tsmy2k Nybegynder
25. september 2002 - 23:03 #3
det svar tager jeg mig ikke betalt for *hehe*
Avatar billede eagleeye Praktikant
14. januar 2003 - 15:21 #4
Kommentar: kenp  14/01-2003 15:02:09  deaktiveret på egen opfordring.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede kenp Novice
14. januar 2003 - 15:37 #5
ja jeg fik lagt noget ind som jeg ikke skulle jeg skulle havde skrevet:

Husk at lukke spørgsmålet igen!
Avatar billede kenp Novice
07. juni 2003 - 22:10 #6
skal det ikke snart lukkes???
Avatar billede peet-49 Novice
09. marts 2007 - 15:47 #7
Lukketid?????