Avatar billede ide-fix Nybegynder
23. september 2002 - 16:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

COunter-strike / mirc

HEy Hey

Nu er jeg efter hånden træt af mit problem.
Nå jeg sidder og spiller cs, sker der engang imellem at når jeg løber rundt, begynder jeg at gå langsomt. Og jeg trykker ikke på gå knappen. Jeg kan dov løbe hurtigt ved at aktiver en anden kanp feks 4 tallet. Men lige så snart jeg slipper igen så går jeg igen.
Når jeg så vil ud og genstarte min pcer, så hvis jeg lige vil feks sige farvel i mirc, og vil vælge en cannel lukker den den ned den channel jeg trykker på.

Håber i forstår det ellers må jeg jo skrive lidt merre.

M.V.H

Ide-fix
Avatar billede Hans Frederik Novice
23. september 2002 - 18:24 #1
det lyder somom at der er fejl i programmet, prøv at afinstalere CS, og installer igen, det plejer at virke!
Avatar billede ide-fix Nybegynder
23. september 2002 - 18:33 #2
Tro mig det har jeg gjort op til flerer gange, den plejer også virke i andre tilfælder, Men ik denne gang. Har sku spillet cs siden beta så man kender næsten alle fiduser :o)

M.V.H.

Ide-Fix.

P.S. Det var mest om der var nogle som havde samme problem, eller har prøvet det. Jeg kan jo bare genstarte pceren og så virker det igen.
Avatar billede Hans Frederik Novice
23. september 2002 - 18:36 #3
begrund din afvisning, TAK!
Avatar billede Hans Frederik Novice
23. september 2002 - 18:37 #4
sry, havde ikke lige opdateret!!!
Avatar billede ide-fix Nybegynder
23. september 2002 - 18:40 #5
he he kan jo ske ;o)

M.v.H

Ide-FIx
Avatar billede ide-fix Nybegynder
30. september 2002 - 16:29 #6
Hmm lukker det, og fortsætter med problemet Hyllllll ;o)