Avatar billede aovergaard Nybegynder
23. september 2002 - 01:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Point til Prodic

Hej Prodic
Svar på dette spørgsmål og du får din point. Som jeg fortalte dig ser det ud til at mine indstillinger er rigtige og dog, kan jeg ikke logge på eksperten uden at deaktivere Norton. Kan ikke selv finde det sted hvor jeg skal tillade Norton at Ekspertens cookies slipper igennem.
Avatar billede prodic Mester
23. september 2002 - 02:08 #1
Det burde kunne lade sig gøre ved at gøre det som jeg skrev i det oprindelige spørgsmål.
Jeg undersøger det lige nærmere og vender så tilbage med et mere fyldigt svar.
Avatar billede prodic Mester
23. september 2002 - 19:11 #2
Under Privacy Control->Custom Level er mine indstillinger Medium, None, Privacy Control(disabled) og https er enabled.

Hvordan ser dine indstillinger ud i samme felt?
Avatar billede initializing Nybegynder
23. september 2002 - 19:13 #3
Uha ref.?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
23. september 2002 - 19:37 #4
prodic>>> Indstillingerne er som flg. medium, none, privacy control enable og https er enabled.
Denne gang kunne jeg for første gang i mange dage logge på uden at deaktivere norton. Måske bare det at jeg har været inde og kigge under Privacy Control har været nok. Er det ok at min privacy control er enabled?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
23. september 2002 - 19:40 #5
initializing>>>>>> du vil gerne have en ref. her kommer den http://exp.dk/spm/261152
Avatar billede prodic Mester
23. september 2002 - 19:44 #6
Ja privacy control burde du have aktiveret. Indstillingen du ønsker afhænger af hvor "usynlig" du ønsker at være :)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
23. september 2002 - 20:14 #7
prodic>> Det at din Privacy Control er disabled, betyder det at du er mere synlig på Nettet, mod min som er enabled og mindre synlig?
Jeg havde heller ikke denne gang problemer med at logge mig på, så det ser ud til at du virkelig har fortjent din point, og jeg siger mange tak for hjælpen. Anette
Avatar billede prodic Mester
23. september 2002 - 20:39 #8
Det at min Privacy Control er diabled betyder at jeg groft sagt kan se alle sites(nogle specielle) uden fejl, hvorimod at du f.eks vil få en fejlmelding på de sites.
Men det sker meget sjældent, og det er tilfældigt at min lige pt. er disabled.

Tak for pointene - det glæder mig at det virker for dig nu.