Avatar billede tiny_thim Nybegynder
22. september 2002 - 13:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Radeon 9700 Pro installation ?

Jeg køber meget snart et Hercules Prophet Radeon 9700 Pro.
I øjeblikket har jeg et Geforce 3 TI 200 som bruger Detonator drivere.
Hvordan afinstallerer jeg det gamle grafikkort og de gamle drivere, så der ikke bliver nogen problemer når jeg skal installere det nye grafikkort?
Jeg har tænkt på dette:
Afinstaller Nvidia's Detobator drivere inde i Tilføj/fjern programmer. Også derefter fjerne det gamle grafikkort inde i Enhedshåndtering.
Slukke computeren også installere det nye grafikkort på normal vis.
Jeg bruger Windows XP Home DK OEM version.
Jeg håber der er nogen som kan hjælpe, eventuelt nogen som har dette grafikkort allerede.
Avatar billede ellert Nybegynder
22. september 2002 - 13:26 #1
Kan man ikke trykke "Afinstaller driver" i Enhedshåndtering?
Total fedt graf.kort ellers!
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
22. september 2002 - 13:28 #2
jeg tjekker lige om man kan det :-)
jeg køber nok grafikkortet når det ryger ned i ca 3000 kr.
man er sgu fremtidssikret med det grafikkort.
det kan godt være at det ikke render fra gefroce 4 i de lave opløsninger med når man slår antialiasing og kører i 1600*1200 så render langt i forhold til geforce 4 ti 4600.
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
22. september 2002 - 13:29 #3
der er en knap der hedder fjern driveren, så skal jeg jo bare fjerne grafikkortet bagefter.
Avatar billede ellert Nybegynder
22. september 2002 - 13:30 #4
tja...
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
22. september 2002 - 15:25 #5
lav et svar så får du pointene
Avatar billede ellert Nybegynder
22. september 2002 - 15:26 #6
jo tak!