Avatar billede ide-fix Nybegynder
21. september 2002 - 17:27 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Nyt banner / mini banner

Hey

Jeg har fået til opgave at hjælpe min væn igen. Ja jeg får lidt for det. MEn ikke det i troer :o).

www.GHOSTEREN.DK  Ønsker nyt top banner, og et lille link banner. Det skal værer et som man bare siger weeeeeee eller noget i den stil *gg* der vil værer den nette sum af 200 points. I kan selv se hans side, og nej den er ikke hel færdig. men det kommer. I kan se på hans side havd den kommer til at indehold. ALt lige fra Cs til Stats cs-server. Så det skal værer et ok nice banner samt mini link banner.
Avatar billede dkscripts Nybegynder
21. september 2002 - 17:37 #1
Jeg ved ikke om dette er noget:

http://www.stimulator.h4f.dk/gostern.jpg

Mvh Jakob - http://dkscripts.tk
Avatar billede ide-fix Nybegynder
21. september 2002 - 17:40 #2
Hvis der er flerer forslag så kan jeg få ham til at se på det senere. han er jo som altid ikke hjemme :o)

M.V.H

Ide-FIx
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
21. september 2002 - 17:53 #3
kommer med et snarest muligt
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
21. september 2002 - 18:25 #4
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
21. september 2002 - 18:31 #5
er igang med et
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
21. september 2002 - 18:39 #6
det der mini banner, hvor stort skal det være?? 88*31?
Avatar billede ide-fix Nybegynder
21. september 2002 - 19:56 #7
ja et alm mini banner er hvis 88/31 det er hvis sådan ca troer jeg.

M.V.H

Ide-Fix
Avatar billede ide-fix Nybegynder
21. september 2002 - 19:57 #8
Glemte lige at sige at det fra wanger.dk ser sku ok ud. Men SNøft ghosteren er sku ikke komme hjem endnu, han er sku nok faldet i et hul, STORT hul som altid *gg*

M.v.h

Ide-Fix
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
21. september 2002 - 20:01 #9
takker..er igang med mini bannr..
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
21. september 2002 - 20:16 #10
Avatar billede ide-fix Nybegynder
22. september 2002 - 12:53 #11
Så fik jeg endelig fat på ham, og wanger.dk du fik point :o)

Thx for hjælpen

M.V.H.

Ide-FIx
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
22. september 2002 - 12:54 #12
takker for dem...