Avatar billede ide-fix Nybegynder
21. september 2002 - 17:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nyt banner / mini banner

Hey

Jeg har fået til opgave at hjælpe min væn igen. Ja jeg får lidt for det. MEn ikke det i troer :o).

www.GHOSTEREN.DK  Ønsker nyt top banner, og et lille link banner. Det skal værer et som man bare siger weeeeeee eller noget i den stil *gg* der vil værer den nette sum af 200 points. I kan selv se hans side, og nej den er ikke hel færdig. men det kommer. I kan se på hans side havd den kommer til at indehold. ALt lige fra Cs til Stats cs-server. Så det skal værer et ok nice banner samt mini link banner.
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. september 2002 - 17:14 #1
er det ikke snarere kategorien  opgaver: grafiske opgaver: banner/logo du skal have fat i?
Avatar billede ide-fix Nybegynder
21. september 2002 - 17:25 #2
er der sådan en :o) kikker lige Hvis der er SÅ THX