Avatar billede opturder Nybegynder
20. september 2002 - 20:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Op

Har set en channel, fx. #Zaimoon. Han har en bot der hedder CoreServ, hvor man bl.a. kan skrive !op og få operativ status. Nogen der ved hvor jeg kan skaf' den?

/Optur
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. september 2002 - 09:18 #1
Prøv at spørge ham der har den. Det kan jo også være at det er en han selv har skrevet.
Avatar billede opturder Nybegynder
22. september 2002 - 13:06 #2
Har gjort, men han svarede ikke, så jeg spurgte herinde i stedet. Men lukker spørgsmålet.
Avatar billede ulrich Novice
22. september 2002 - 13:07 #3
on 1:text:!op:#kanal: mode $chan +o $nick

:) ?
Avatar billede Jesper Novice
30. september 2002 - 14:35 #4
jamen det kan du jo selv gøre bla på den der måde! ^^ og der er også andre måder! men så skal du jo være online 24 7 hvis botten skal det!
Avatar billede megabad Nybegynder
12. april 2003 - 13:49 #5
den bot jeg bruger kan det ud siger http://ybbot.chatcircuit.com/