Avatar billede johnstigers Seniormester
20. september 2002 - 13:29 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

mailfilter program

Søger et program der kan filtrere mails via nogle forudbestemte ord der IKKE må være i de mails jeg modtager.

Kører XP - men denne kategori er vist den bedste ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. september 2002 - 13:29 #1
P.s. det skal være freeware.
Avatar billede tlaursen Nybegynder
20. september 2002 - 13:36 #2
Jeg er ikke en haj til express, men kan du ikke lave det med en regel, der slette mailen, hvis du har bestemte ord i teksten/titlen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. september 2002 - 13:49 #3
Har prøvet - det virker ikke ordentligt...
Avatar billede glof Nybegynder
20. september 2002 - 13:50 #4
Du kan evt. prøve "McAfee.com SpamKiller" den skulle være ok til det, den også "ordne" det på både pop3 og hotmail konti.
Den er godt et selvstændigt program som du så skal have kørende i baggrunden, men den kan så samtidig advisere når der ligger nye mails på flere konti ad gangen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. september 2002 - 13:58 #5
umiddelbart ser den god ud, glof, men den ´fåes ikke i tryout version....
Avatar billede summer Mester
20. september 2002 - 20:29 #6
MailWasher er freeware og burde være sagen:
http://www.mailwasher.net/
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. september 2002 - 20:38 #7
det tester jeg lige ;)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
21. september 2002 - 00:21 #8
Har selv lige været inde og hente følgende http://www.avirmail.com/ som efter sigende skulle være ret godt.
Avatar billede summer Mester
24. september 2002 - 12:21 #9
Takker