Avatar billede snowball Novice
18. september 2002 - 22:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Godt webcam til max 500kr.

Jeg vil gerne have nogle forslag til hvilket webcam jeg skal købe hvis jeg vil bruge max 500kr. på det. Ser helst at I kommer med personlige erfaringer. Anmeldelser af et webcam (sammenligninger af flere f.eks.) godtages også, men links til EDBpriser uden god forklaring godtages ikke ! ;)

På forhånd tak.

Snowball
Avatar billede opturder Nybegynder
18. september 2002 - 22:17 #1
Avatar billede snowball Novice
18. september 2002 - 22:21 #2
opturder: Prøv lige og læs hvad jeg skriver. For det første koster det over 500kr og for det andet linker du bare til EDBpriser uden forklaring !

Snowball
Avatar billede opturder Nybegynder
18. september 2002 - 22:24 #3
Ups, var vidst lidt for hurtig. Læste ikke hele spørgsmålet igennem. Sorry :]
Avatar billede opturder Nybegynder
18. september 2002 - 22:25 #4
Men der var en cam til 566,- eller sådan noget. Men det var ik på lager.. fandt jeg ud af!
Avatar billede snowball Novice
24. september 2002 - 11:57 #5
Sidste chance inden der lukkes...

Snowball
Avatar billede snowball Novice
24. september 2002 - 23:55 #6
Lukker !

Snowball