Avatar billede Slettet bruger
18. september 2002 - 12:12 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Hurtigste/bedste database

Jeg arbejder på en søgemaskine, og i øjeblikket kan jeg søge gennem 2 millioner MySQL records på 0,005 sekunder. Det er jo udemærket, men er MySQL et dårligt valg? PostgreSQL har fået meget ros, men det er (ifølge dem selv) langsommere men mere stabilt end MySQL.
Avatar billede terry Ekspert
18. september 2002 - 12:20 #1
NO and its free
Avatar billede flse Nybegynder
27. oktober 2002 - 17:58 #2
MySQL er både hurtig og utrolig stabil, og bliver brugt på mange af de største sites.
Tidspunktet hvor du bør overveje noget andet end MySQL, er hvis du har brug for transaktioner, stored procedures og den slags.
Avatar billede terry Ekspert
28. oktober 2002 - 08:34 #3
netomia>respond please!