Avatar billede sbay Nybegynder
17. september 2002 - 13:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mailserver gået i ged!

Hjælp!!!

Vores Domino Mailserver er gået i ged. Jeg kan godt sende ud af huset, men når jeg prøver at sende ind får jeg følgende besked:

Mail from xxxxxx@xxxxxx.dk rejected for policy reasons.

Hvad er det for en restriction jeg ikke overholder - er gået helt blank!
Avatar billede karstenv Nybegynder
17. september 2002 - 14:05 #1
Prøv at gennemgå dine konfigurations dokumenter for din SMTP server, for der er du laver dine regler for hvad der må komme ind og ud
Avatar billede sbay Nybegynder
17. september 2002 - 14:13 #2
Under fanebladet Restrictions:

Allow mail only from domains: *

Under SMTP er der ingenting.
Har prøvet med * under: Allow messages from external internet domains to be sent only to the following internet domains
Avatar billede karstenv Nybegynder
17. september 2002 - 14:25 #3
Der skal ikke være noget i dette felt overhovedet, hvis du holder musekanppen nede på teksten for feltet så kommer der en ledetext som fortæller lidt om feltet og hvad der kan stå i det
Avatar billede sbay Nybegynder
17. september 2002 - 14:40 #4
nu har jeg fjernet alle * i diverse restrictions - lige lidt hjælper det!
Avatar billede sbay Nybegynder
17. september 2002 - 16:04 #5
doooooh - tror det var SMTP tasken der stak en kæp i hjulet - nu virker det!
Avatar billede sbay Nybegynder
17. september 2002 - 16:04 #6
stort