Avatar billede mussle Nybegynder
16. september 2002 - 15:07 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

feedback på nyt design

Hey der.

Kan jeg få feedback på designet
www.scanboat.com/scanboat/

eneste der er
"opret dig som bruger" ( ikke muligt at tilføje bruger )
samt login

brugernavn: test
pass : test

/Michael
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
16. september 2002 - 15:10 #1
Jeg ville bare lige sige 1 ting...Dansk??? Med de flag du har og .com domænet tror jeg de fleste forventer den på engelsk. Eller begge dele ;)
Avatar billede cob Nybegynder
16. september 2002 - 15:13 #2
Dansk er faktisk et ganske udemærket og legitimt sprog - og tænk sig det kan jo være at siden henvender sig til et dansk publikum
Avatar billede hono Nybegynder
16. september 2002 - 15:13 #3
ser nydeligt ud! Jeg ville dog foretrække et andet logo.
Avatar billede mussle Nybegynder
16. september 2002 - 15:13 #4
sitet vil så vidt muligt blive dynamisk mht. sprog..dvs ændrer et par steder..og vupti nyt sprog..

test sitet vil først blive lavet på dansk..derefter vil andre sprog komme til..
Avatar billede Jman Praktikant
16. september 2002 - 15:17 #5
jeg kan godt lide den - lækre farver!
men logoet faldare en smule ud designet og jeg synes flagene er en smule "fnidret" - Men helt klart noget du kan arbejde videre med :)
Avatar billede mussle Nybegynder
16. september 2002 - 15:19 #6
skal sige at jeg ikke har lavet baggrundsbilledet...
Avatar billede Jman Praktikant
16. september 2002 - 15:19 #7
faldare (?) = falder *lol*

Hov - det var vist da ikke din mening at acceptere her, hva ?
Avatar billede cob Nybegynder
16. september 2002 - 15:19 #8
Første gang jeg prøvede at logge ind fik jeg en database fejl - anden gang lykkedes det... Det ser rimeligt fornuftigt ud - jeg tror nok, at jeg ville vælge en anden farve som fyld farve. Altså farven uden for selve indholdet... flagene burde nok laves som giffer... Det var godt nok hurtigt accepteret... så burde jeg jo slet ikke sende mine "kommentarer".. :-(
Avatar billede jakoba Nybegynder
16. september 2002 - 15:19 #9
der er fobavsende lang loadtid på siden. Eet stort billede lagt som baggrund vil loade 3-4 gange hurtigere.

Dine signalflag i toppen vil nok af de fleste blive misforstået til at være en menu der vælger imellem forskellige sprog. De skaber forvirring der mere end opvejer den aestetiske værdi de har.

ellers er farverne gode. og siden pænt overskuelig.

mvh JakobA
Avatar billede mussle Nybegynder
16. september 2002 - 15:20 #10
ser det egentlig godt at "opret bruger" formularen er transparant...

vil nemlig ikke bruge transparant på listensiderne...
Avatar billede cob Nybegynder
16. september 2002 - 15:21 #11
Hvilke sprog syntes Jakoba knytter sig til de pågældende flag :-)
Avatar billede mussle Nybegynder
16. september 2002 - 15:29 #12
flagene står for S C A N B O A T

har jeg fået at vide...smart..:-)
Avatar billede jakoba Nybegynder
16. september 2002 - 15:49 #13
smart er knap så smart hvis kun du selv får noget ud af det.

hvis andre ikke forstår det er det mere eskremt end ekstremt.

mvh JakobA
Avatar billede mjl Nybegynder
16. september 2002 - 18:09 #14
:)JakobA