Avatar billede cyigen Nybegynder
16. september 2000 - 00:25 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Yigen.dk

Så blev min side færdig. Og vil derfor gerne have den vurderet og testet igennem..
Er der ikke nogen som vil tæste min side igemmen og i må meget gerne tilføje links og oprette jer som bruger i chatten…

Om med vurderingen skal der lægges vægt på:
Design
Brugervenlighed
Navigation
Indhold

Og meget gerne give den et tal på 13 skalaen..

Det skulle vist være det hele..

/Yigen.dk

http://www.yigen.dk
Avatar billede engberg Juniormester
16. september 2000 - 00:32 #1
Med IE 5 og 1048x768 er dit banner alt for stort til resten af grafikken + en forkert blå tone.

Vidste du at... og Dagens Link står heller ikke ved siden af hinanden.

I øvrigt mangler der incitament for at komme tilbage - hvad adskiller din side fra fx. jubii, som er 100 gange bedre både design mæssigt og indholdsmæssigt?

Karakter: 03
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. september 2000 - 00:35 #2
Designet er ikke det bedste, men det kan accepteres.. Men andre farver eller egnerelt et helt andet design ville være et kanont initiativ.

Men ellers de top10 er da okey selvom at det er utraoligt at \"InterCave\" som den 6 nyeste har 114 hits og det er da okey hvis det er korrekt ;o)

Dit Afstemningsystem er okey. Og en fordel at man ikke kan stemme igen og igen....

Dit login er okey godt nok selvom jeg ikke har afprøvet det for fejl og  hvad man kan i det.

\"Dagens link\" & \"Vidste du at...\" der burde nok ske noget mere. eks. har du under \"vidste du at..\" kun 1 ting at fortælle ALT for lidt og dagens link virker slet ikke.

Søgemaskinen er som mange andre sider rimelig normalt og det var ikke pga. den jeg skulle komme igen så burde du smide ca. 10.000 link mere på + en advaranceret søge funktion.

Du burde generelt lave MANGE flere services hvis du vil havde folk skal komme tilbage, med det du har nu kommer man kun 1 gang også er det slut..

og det er jo nemmere at vente med at smide den op også få folk tilbage end at prøve og få dem tilbage hvis de først har misted lysten.. Hvis du kan følge mig.

Men ellers indtil nu vil jeg give den 9@13 pga. designet som ikke falder i min smag
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. september 2000 - 00:40 #3
Dessuden skal du nok lave det om, det med at man skal oprette sig med en profil til chatten m.m. for at smide et link op.

hvor mange firmaer gider sidde og udfylde det skema? ej det er for Uprof.
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. september 2000 - 00:43 #4
Ringetoner siden virker ikke - uprof. hvis du ikke tager den væk med mindre den er oppe.

Der er et andet design (farver end på forsiden) på SMS, nyhedsbrev.. ser dumt ud.

Der er generelt for lidt informationer på de øvrige sider end forsiden + at mange af de andre end lige forsiden ser ud somom de er lavet af en 15-årige dreng.
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. september 2000 - 00:50 #5
Arrrhhh du benytter dig af et system du vist ikke helt selv har udviklet (tænker på bl.a. Profil/chat systemet) :o)
Avatar billede spacey Nybegynder
16. september 2000 - 02:18 #6
ALLE: Jeg vil opfordre jer til at lade være med at besvare Cyigens spørgsmål, i protest imod at han aldrig accepterer dem!

Han har SÅ mange gamle spørgsmål, med korrekt svar fra andre, som han bare har givet sig selv points for, og både mig og andre har før påpeget det og diskuteret med ham, men de folk han skylder points har stadig ikke fået dem!

CYIGEN: Tag dig sammen og overhold reglerne herinde, ellers gider bla. undertegnede ikke besvare dine spørgsmål!

Bacardil:
Du skriver:
\"Der er generelt for lidt informationer på de øvrige sider end forsiden + at mange af de andre end lige forsiden ser ud somom de er lavet af en 15-årige dreng. \"

Hvordan kan en side ligne noget der er lavet af en 15 årig?
Er det at være en 15 årig dreng et skældsord eller hvad?

Jeg er præcis 15 år, og arbejder som webudvikler, hviket jeg snart har gjort i et års tid, og jeg syntes sq selv at de ting jeg laver er fede nok, så hvordan kan du komme og generalisere at 15 årige er dårlige til at udvikle websider?

Eksperten.dk er et levende bevis på at alder ikke er i direkte relation til kunnen, det er rigtigt at der er \"gamle\" folk som Olebole, Erikjacobsen, Sjensen og flere, som er enormt dygtige, men der er sq også mange af de fæhoveder som opfører sig åndsvagt herinde og prøver at sælge verdens grimmeste websider ( se fx. http://users.cybercity.dk/~bcc28085/frames.html ) som er voksne, hvilket beviser at du ikke kan skære alle over en kam på den måde, 15 årige kan godt være gode til at udvikle websider og voksne selvudnævnte \"web-designere\" (i virkeligheden nok \"web-ødelæggere\") kan godt lave websider der er så grimme at blinde er taknemmelitge for at de ikke kan se, og folk med briller tager dem af for ikke at komme til at gå i krampelatter eller kaste deres aftensmad op igen.

BTW, hvordan kan du give 9 til en side du kritiserer så meget?
karakteren 9 betyder et godt stykke arbejde, OVER gennemsnittet!!!

//Jens

Avatar billede olebole Juniormester
16. september 2000 - 02:18 #7
<ole>
Det er jo en her på Eksperten sjælden oplevelse at blive præsenteret for et design, der ser 100 gange federe ud i NS, end det gør i IE...det er ikke desto mindre tilfældet her!

I IE ligner det kort og godt lort og døde øgler - og der er desværre ikke engang huller i grimheden og fejlene! At nævne det hele ville blot fylde DB\'en op på Eksperten, så lad mig regne fordelene op i stedet:
Du kan overhovedet ikke skrive HTML og siden kan derfor ikke ses i NS...endnu et rigtig godt argument for ikke at bruge IE!  :oD
/mvh
</bole>
Avatar billede spacey Nybegynder
16. september 2000 - 02:19 #8
Hvorfor skrev den //Jens 2 gange?

Jeg lider (såvidt jeg ved) ikke af personligheds spaltning og jeg skrev det altså kun en gang.....

Weird!
Avatar billede spacey Nybegynder
16. september 2000 - 02:21 #9
Tror sq jeg skifter til NS!
Avatar billede many Nybegynder
16. september 2000 - 03:28 #10
.............skulle vi nu ikke lige lære at stave nogenlunde korrekt dansk førend siten smækkes på nettet?
Det er jo de færreste der vil kunne finde ud af flg. sætning:
\"Yigen.DK var en ung ny opbygget side, som ønsker at tilbyde jer en god service\".
Dvs. at siden ikke er ny, men gammel? Eller hva\'??

\"Yigen\", hvad står det for??? Noget spændende??

-00 i karakter. 13 for underholdningsværdien. Sjældent har man set sådanne elendigheder før på nettet. En fodvorte er kønnere og mere informativ *LOL*

/many
Avatar billede spacey Nybegynder
16. september 2000 - 03:33 #11
Og hans afstemning:

Hvad synes i om Yigen.DK

Meget god
God
Dårlig
Meget Dårlig

Antal svar : 1756

*lol*
Avatar billede aneez Nybegynder
16. september 2000 - 09:43 #12
hehe sejt... den er sku\' da også grim... de farver... og så forsøge at lave runde kanter man det er helder ikke lykkedes helt. Det bør kunne gøres bedre.
Avatar billede rfogh Nybegynder
16. september 2000 - 10:05 #13
For at deltage i slagterhuset...:

HOLD KÆFT HVOR ER SIDEN GRIM!!!

Bare se dit logo!!! Teksten står kanonskævt!
Hvis du regner med det er noget andre folk skal bruge til at linke til din side med skal det sgu da se ordentligt ud!!!

Et godt råd, du kan få helt gratis:

1. Find mappen med hele din side i.
2. Marker den.
3. Tryk Shift+Del
4. Klik \"Ja\"
5. Nu er en masse folk blevet meget gladere...

I wonder if cyigen will ever use this site again :o)
Avatar billede 1234567891 Nybegynder
16. september 2000 - 11:45 #14
Siden minder om everyday.com
Avatar billede denboj Nybegynder
16. september 2000 - 14:54 #15
Katogorier - Viste du at - Dagenslink

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error \'80004005\'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]Error in row

/chat/enter/tilfoj/opret.asp, line 58
(ved tilføj link)

der var ikke syv online i chatten som der stod

alt i alt en tynd kop the - hvordan i alverden får man point ? - man kan ikke tilmelde sider - og så meget andet.
Avatar billede cyigen Nybegynder
17. september 2000 - 10:35 #16
Jeg har opdateret min side så den venstre menu er væk!!
Jo man kan godt tilføje sider.
Også uden at tilføje en bruger. Og med at tilføje en bruger.
Du får points hvis du tilføjer mens du er online i chatten.

Jeg prøver lige det du sagde om at det ikke virkede!!
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. september 2000 - 11:10 #17
kunne hellere ikke oprette link for et par dage siden.
Avatar billede cyigen Nybegynder
17. september 2000 - 12:41 #18
den link du gav mig virker altså..
Jeg har prøvet at tilføje link der fra og det virker udmerket...
Men jeg fandt en anden fejl som vil blive rettet med det samme!
Avatar billede denboj Nybegynder
17. september 2000 - 14:04 #19