Avatar billede ponyboye Nybegynder
14. september 2002 - 22:37 Der er 1 løsning

Hjælp til opsæting af phpmyadmin!!

Efter godt 4 uger hvor jeg har prøvet at få en database op at køre og det ikke er lykkes mig, er jeg "næsten" ved at give op og spørger derfor jer om HJÆLP.... jeg kan hverken få sat mine tabeller op eller få kontakt med databasen.
Det skal lige siges at jeg ikke ved meget om php, men som jeg siger "man lære ikke noget, ved ikke at prøve".
Jeg har prøvet en masse sider om php og de fleste er på engelsk og det er ikke lige min stæke side.
Det jeg gerne ville have hjælp til er at sætte phpmyadmin op og det der skal stå på siden der skal modtage informationerne og lave tabeller. Jeg tror at den database som den opretter er en mysql database....men er ikke helt sikker
Håber meget at der er en der er frisk på at hjælpe mig....for jeg har brug for det..
Avatar billede ponyboye Nybegynder
26. februar 2003 - 05:14 #1
ingen svar. lukker