Avatar billede jumlie Nybegynder
13. september 2002 - 14:01 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Krom farvet

Er det muligt at lave f.eks. et logo som er krom
farvet? Og i så fald hvordan?
Avatar billede prodic Mester
13. september 2002 - 14:02 #1
www.prodic.dk ->Tutorials ->Chrome - kan det evt. bruges?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. september 2002 - 14:03 #2
Tjaahh... i Corel Photopaint bruger jeg Eyecandy 4000 plugin'et, der indeholder en Chrome effekt... Den gør jobbet ganske nydeligt :)
Avatar billede Jman Praktikant
13. september 2002 - 14:07 #3
vælg effects/render/chrome
Avatar billede -viper- Nybegynder
13. september 2002 - 14:08 #5
Lavet i Panit Shop Pro, som iøvrigt kan downloades på samme side:
www.pspgrafik.dk
Avatar billede michael-k Nybegynder
13. september 2002 - 14:09 #6
er det bare mig eller er det her spørgsmål i photoshop kategorien ??
Avatar billede soelver Nybegynder
13. september 2002 - 14:10 #7
Ved at gå ind i layerstyle, kan man komme langt med bevel and emboss, og så ændre i gloss glosscontour. Prøv at lege med det, det er ganske sjovt ;)
Avatar billede Jman Praktikant
13. september 2002 - 14:11 #8
-svar-
Avatar billede -viper- Nybegynder
13. september 2002 - 14:12 #9
Ikke kun photoshop, men også Paint shop pro som jeg bruger
Avatar billede prodic Mester
13. september 2002 - 14:15 #10
soelver->Korrekt - det forudsætter dog at man har en forholdvis ny version af Photoshop :)
Avatar billede jumlie Nybegynder
13. september 2002 - 15:02 #11
Prodic-> Noget ligenede det ja, men lidt lysere. Kan jeg så bare bruge
en mørkegrå i stedet for den sorte?
Hvordan får du bogstaverne så tykke? Jeg bruger skriftstørrelse 70px og har
forsøgt med bold og diverse skrifttyper.
Avatar billede prodic Mester
13. september 2002 - 15:19 #12
Jumlie->Det kan du redigere på forskellige måder, ved at anvende lysere farver/mere lightning effects eller ved at lege lidt med curves.
Forsøg dig lidt frem - det er ret nemt.

Skriftypen mener jeg er Arial Black eller en anden kraftig font - lige præcist hvilken den er kan jeg ikke huske.