Avatar billede fun22 Nybegynder
12. september 2002 - 15:40 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mafia

Hej

JEg har lige fået Mafia, og vil høre om der er nogen som kender en side med hjelp til banerene. Jeg sidder næmlig med en bane hvor at sporene pludselig bare stopper.

/fun22
Avatar billede arkham Nybegynder
12. september 2002 - 15:41 #1
hvilken bane er du I?.. virker mærkelig..
Avatar billede fun22 Nybegynder
12. september 2002 - 15:45 #2
Omerta - City2 Når jeg kommer ned for at lede efter en der hedder joy eller noget i den stil, så står der tre mænd og ingen af dem er ham jeg skal bruge, og så er der ikke flere spor.
Avatar billede arkham Nybegynder
12. september 2002 - 15:46 #3
lol!.. jojo.. snak med ham der siger han ikke kender noget til det.. slå ham med et baseball bat.. 2gange.. og han begynder at snakke! :) .. har lige været der.. kommer en carchase efter det! niiice! håber jeg kunne hjælpe
Avatar billede dmcn Praktikant
12. september 2002 - 15:54 #4
Sjovt - det sted er jeg lige kommet til. :)
Fik dog lidt problemer da jeg skød ham to gange, og politiet dukkede op. :|
Avatar billede arkham Nybegynder
12. september 2002 - 16:05 #5
hehe. elsker politiet.. kommer kørende mod en.. samtidig med man nakker føreren med sin colt.. han smadrer ind i en bjælke.. og dræber samtidig sin med passager!.. dejlig detalje!
Avatar billede fun22 Nybegynder
12. september 2002 - 16:11 #6
nu har jeg fundet ud af det
Avatar billede arkham Nybegynder
12. september 2002 - 16:12 #7
Takker meget!.. hehe..
Avatar billede alalalalala Nybegynder
12. september 2002 - 17:28 #8
Det er nu et genialt spil, historien er for vild og gameplayet sparker hitman og gta3 langt tilbage til 90' erne.
Avatar billede sluppi Nybegynder
12. september 2002 - 17:54 #9
hvis gta3 havde udkommet efter mafia tror jeg ikke det havde fået benene til jorden...
Avatar billede alalalalala Nybegynder
12. september 2002 - 19:18 #10
Er helt enig, men nu kan jeg ikke instalere det mere, skod XP .. piiissss
Avatar billede fun22 Nybegynder
12. september 2002 - 20:06 #11
Jeg køre det da ellers fint på XP
Avatar billede alalalalala Nybegynder
12. september 2002 - 20:37 #12
Når den kommer til slutnigen af instalationen stopper den bare, fatter ikke hvorfor.
Virkede fint på win98 og 2000.