Avatar billede virvelvar Nybegynder
10. september 2002 - 18:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Novell Tips og tricks

Jeg skal snart op til en Novell Praktisk prøve i skolen.
Hvor vi skal oprette en lille virksomhed med brugere og den slags.

Er der så nogle gode tricks jeg kan bruge for at imponerer læreren?

På Forhånd Mange TAK.
Avatar billede virvelvar Nybegynder
11. september 2002 - 14:33 #1
hmm, kan det passe at der ingen Novell freaks er?
Avatar billede subp Nybegynder
12. september 2002 - 12:53 #2
Jo det er der da. Men normalt holder de til på Novells nyhedsgrupper!

Hvilken version taler vi om 5.x eller 6. Hvis det er 6 vil jeg foreslå at du ser på den demo cd novell har som viser alle de muligheder der følger med Netware 6
Avatar billede ukdtom Nybegynder
14. september 2002 - 01:32 #3
Jo.....Der er masser af Novell Freaks her.....Men....Dit spørgsmål er temmelig vidtgående, så...........

Dog en lille ting...........

Hvis du skal connecte dig via NT eller højere, SKAL du installere Zenworks 4 Desktops, og lave en User policy, som laver management af eksisterende lokale acounts på din wkstn. Hvis du ikke gør det, vil du blive mødt af en ekstra prompt for windows :-(....Alternativ til dette, så fremt du ikke har ZfD, er flg. link: http://www.novell.com/coolsolutions/tools/1035.html

mvh

UKDTOM