Avatar billede deadlock Nybegynder
13. september 2000 - 22:07 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike !!!

Mit problem går på at jeg har for en måneds tid siden fik ADSL, men jeg syntes at min ping den stinker, min hastighed taget i betragtning.

jeg har ADSl 256 ved Tele Danmark.

Nogen der ved om man kan gøre noget for at optimere ens forbindelse ?

På forhånd tak !!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. september 2000 - 22:08 #1
Der er flere programmer til at optimere ens downloadhastighed, men jeg tror at du er på dybt vand når det gælder CS :(
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. september 2000 - 22:09 #2
Du er godt klar over at jo flere prikker der er udfor navnet af serveren jo hurtigere reagere den?

Har selv DSL hos cc 364kb køre udemærket :|
Avatar billede breum Nybegynder
13. september 2000 - 22:11 #3
Du kan bede teledanmark om at udvide deres båndbredde ud i verden!

ADSL 256 betyder kun at du er garanteret denne hastighed til teledanmarks servere, herfra og videre kan du have en langt dårligere hastighed

Teledanmark er iøvrigt ikke de eneste der glemmer at fortælle kunderne dette!!!

Avatar billede phylox2 Nybegynder
13. september 2000 - 22:12 #4
tommyf > 384 kbps
Avatar billede deadlock Nybegynder
13. september 2000 - 22:15 #5
jeg spiller altid på Jubii eller opasia, da de har de bedste ping, men den ligge på mellem 65 og 100, og jeg mener at den burde være mindre for mig !!!
Avatar billede einstein Nybegynder
14. september 2000 - 07:29 #6
nej din ping med 256 kan højst (eller mindst hedder det vel) blive 50 og derover. Med leg lidt med \"rate XXXX\" commandoen i consolen, den skal ligge mellem 0 og 9999 og det angiver hvor meget information du skal modtage, din skal sikkert ligge mellem 5000 og 7500.
Ellers læs de forskellige fora på http://www.counter-strike.dk der er mange forslag til hvad man skal gøre, med pushlatency og den slags
Avatar billede phylox2 Nybegynder
21. september 2000 - 15:58 #7
Kan vi få en afslutning på dette spørgsmål?
Avatar billede deadlock Nybegynder
21. september 2000 - 16:15 #8
Hi there

Jeg har egentlig ikke fået en løsning på mit problem så det er svært at skulle dele nogen poiunt ud !!

Efter at jeg har prøvet de forskellige tweaks på http://www.counter-strike.dk, ligger min ping stadig og svinger mellem de 65-100.

Derfor har jeg ikke delt point ud !!

Deadlock
Avatar billede phylox2 Nybegynder
21. september 2000 - 16:20 #9
Har du evt. prøvet www.netturbo.com ?
Avatar billede deadlock Nybegynder
17. oktober 2000 - 17:24 #10
fandt en side med nogle fede tweaks som klippede ca. 30 af min ping http://home19.inet.tele.dk/larsjust/netexpres.html#110

prøvede jeres forskellige forslag, men du havde ingen mærkbar effekt, så tager selv point.

Over and Out

Deadlock