Avatar billede gates02 Nybegynder
09. september 2002 - 21:16 Der er 2 kommentarer

www.Scandicboolmakers.com

Hej alle sammen......

jeg har oprettet konto hos Scandicboolmakers, det er et sted hvor man kan spille online odds, men jeg kan ikke finde ud af det, jeg vælger de kampe jeg vil have, og bagefter går jeg videre, indtil der til sidst kommer bare et blank side hvor man kun kan se hvad man har valgt, og så er der ikke ander......

Er der nogen der ved hvordan man satser penge i den, jeg har penge derinde, men jeg skal bare overføre dem til den kupon jeg vil spille på??????

og tak på forhånd......  ;)
Avatar billede lillebror Nybegynder
09. september 2002 - 21:22 #1
Avatar billede gates02 Nybegynder
10. september 2002 - 08:10 #2
nej nej, det ved jeg godt, jeg har en konto derinde, og jeg har indbetalt penge, men jeg ved ikke hvordan man skal satse penge på en kupon som man vil spille på!!!!!!!!!!!!