Avatar billede xyborx Nybegynder
09. september 2002 - 19:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Et år siden Unix 'nytår'

Tænk engang..  I morges klokken 03:46:40 var det præcis et år siden at Unix Epoch skiftede fra 9 til 10 cifre. Gad vide om dem der planlagde angrebet på World Trade Center vidste det, og håbede på en slags Y2K-bug i Unix-baserede computer-systemer..
Avatar billede xyborx Nybegynder
09. september 2002 - 19:49 #1
Hehe.. Der var endda et mindre arrangement for at fejre tidspunktet:
http://www.uptime1.dk/
Avatar billede xyborx Nybegynder
09. september 2002 - 20:50 #2
Det ærgrer mig faktisk lidt at jeg ikke kendte til Epoch så jeg kunne være med den dag.
Avatar billede xyborx Nybegynder
09. september 2002 - 20:50 #3
Hov... En bug i PHP date() funktionen??
http://www.xyborx.dk/epoch.php
Avatar billede xyborx Nybegynder
09. september 2002 - 20:55 #4
Nåh nej.. Den går bare ikke højere end år 2038 eller deromkring. Lige netop for at undgå år 2000-lignende bugs
:D
Avatar billede amplificator Nybegynder
29. juni 2003 - 18:14 #5
Hjælper dig med at lukke bette wæn :)
Avatar billede xyborx Nybegynder
29. juni 2003 - 18:15 #6
Kan da selv.. Hvorfor skal du nu blandes ind i et af mine skizo-agtige spørgsmål, hvor jeg er den eneste der deltager? :D