Avatar billede vonoutzen Nybegynder
09. september 2002 - 10:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Importer schedule kalender i Outlook (offentlig kalender)

Vi er langt om længe ved at skifte fra Schedule+Exchange til Outlook. Jeg vil i den forbindelse importere en kalender fra schedule til en offentlig kalender i Outlook. Hvordan ??
Er det kun muligt at importere til den kalender som er tilknytte Postkassen ?
Avatar billede mile Juniormester
17. september 2002 - 12:14 #1
Filer - Importer/eksporter - fra et andet program eller fil - Shedule - importer til den kalendermappe du ønsker. Du kan blot vælge den i den lille diaglogbox der kommer frem.
Avatar billede vonoutzen Nybegynder
17. september 2002 - 13:49 #2
Kan man ikke kun importere til mapper under ens egen postkasse ? Jeg kan ikke vælge en kalender i offentlig mapper.
Avatar billede mile Juniormester
17. september 2002 - 14:04 #3
Jo det ser sørme sådan ud. Hvad med at oprette ekstra kalendermappe i postkassen, importere dertil, og på flg. måde kopiere indhold til kalender i Offentlig mappe:'

Impoter til ekstra kalender
Klik derefter med højremusetast på kalenderen i postkassen
Vælg "avanceret søgning"
Angiv ingen kriterier - klik blot på søg nu.
Markér alt
Klik med højre musetast i det markerede og vælg "flyt til mappe"
Vælg kalenderen i den offentlige mappe.
Avatar billede vonoutzen Nybegynder
17. september 2002 - 14:37 #4
Det er jo snyd :), burde have tænkt på det selv.
Tak for hjælpen.
Avatar billede mile Juniormester
17. september 2002 - 14:39 #5
Hehe vi kan da dele i porten...