Avatar billede jba750 Nybegynder
08. september 2002 - 20:49 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Måle Hastighed

Er der nogen der kender et program, der løbende kan måle ens samlede downloadhastighed. Jeg ved at Stones Connect Control kan gøre det hvis man bruger modem, men findes der et program der virker med bredbåndsforbindelser?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. september 2002 - 20:52 #1
Avatar billede jba750 Nybegynder
08. september 2002 - 20:56 #2
ztyxx - Nej det var ikke lige det jeg ledte efter. TDC-linket er jo ikke til en løbende måling. Jeg tænker på et program der kan ligge i baggrunden og måle den øjeblikkelige downloadhastighed.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. september 2002 - 20:59 #3
ups det var vist ikke det du mente, jeg har lige opdaget jeg har et program til det, jeg har lagt det på http://ztyxx.h4f.dk/TPTEST.zip det fylder ikke ret meget
Avatar billede jba750 Nybegynder
08. september 2002 - 21:01 #4
Igen må jeg skuffe dig - dette her program sender og modtager selv sine egene data (lige som ved TDC). Jeg skal bruge et program der måler på data fra mine egne downloads.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. september 2002 - 21:03 #5
mener du når du downloader ting fra nettet??
så kan du bruge Download Accellerator, der kan du se det
Avatar billede jba750 Nybegynder
08. september 2002 - 21:05 #6
Ja men så kommer data fra Videostreams, netradio, messenger osv. jo ikke med
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. september 2002 - 21:07 #7
okay, det er det du mener, så kan jeg vist ikke lige hjælpe
Avatar billede double-g Juniormester
08. september 2002 - 21:25 #8
Er det så noget i den retning du er ude efter ??

http://www.netupmonitor.com/en/
Avatar billede drean Nybegynder
08. september 2002 - 21:39 #9
Avatar billede rexius Nybegynder
08. september 2002 - 22:49 #10
jeg må give drean ret i at DUmeter er nok det bedste, den måler løbende både up og download.
Avatar billede jba750 Nybegynder
08. september 2002 - 23:24 #11
Jeps det var lige det jeg sad og manglede