Avatar billede aspbuilder Nybegynder
07. september 2002 - 20:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Simpelthen løbet tør for ideér

Hej

Jeg er kommet i den pinlige situation at jeg simpelthen er løbet tør for ideér til et design. Jeg har lavet hjemmesider i ca. 3 år, men nu er jeg simpelthen gået i stå. Jeg har bare i dag lavet 5 forskellige forslag, men jeg synes ikke der var nogen jeg rigtigt kunne li.
Derfor ville jeg lige spørge herinde om der var en der kunne komme med et godt forslag til en begyndelse til et design. Det skal være et enkelt og overskueligt design. Indholdet på siden er artikler så man skal tage højde for at det skal være tilpasset så der kan stå meget tekst.

På forhånd tak,

/ASP Builder
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
07. september 2002 - 20:22 #1
Hvad med at bladre lidt rundt i de mange tusinde templates her?

http://www.freewebtemplates.com/
http://www.free-templates.net/
http://www.desktoppublishing.com

eller kigge lidt på www.cwd.dk

...så skal det nok komme igen :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede mobisend.dk Nybegynder
07. september 2002 - 20:34 #2
Hej

du kan kontakte Codevision.dk - de kan hjælpe dig !
www.codevision.dk
Avatar billede aspbuilder Nybegynder
07. september 2002 - 20:35 #3
mobisend.dk >> Jeg har ikke tænkt mig at betale for et design !
Avatar billede mobisend.dk Nybegynder
07. september 2002 - 20:43 #4
okay det vidste jeg så ikke ;)
men det kan jo være at de kunne hjælpe. Men du har ret - de er et prof. web-burerau og gøre det ik gratis...

men det må du om ;)
Avatar billede cmk30 Nybegynder
13. september 2002 - 11:05 #5
Hey, der!

Ved ikke om du kender denne:
www.linkdup.com

Men dette site er ihvertfald spækket med design, og 100% bedre ned dem som lægger på CWD.dk, synes jeg...
Tag et kig eller besøg k10k.net eller designiskinky.com, der er der altid gode links!

cmk30
Avatar billede a-sims Nybegynder
16. september 2002 - 16:01 #6
prøv at kigge på www.zammy.dk
Avatar billede payout.dk Nybegynder
16. september 2002 - 16:03 #7
www.razorart.com - all inspiration you need!

Mvh
Payout.dk
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
27. september 2002 - 09:46 #8
Avatar billede aspbuilder Nybegynder
22. december 2002 - 12:33 #9
holdt en måneds pause og det hjalp