Avatar billede hono Nybegynder
05. september 2002 - 19:44 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Egen Irc-kanal

Hvordan laver man sin egen irc-kanal?
Avatar billede n0life Nybegynder
05. september 2002 - 19:44 #1
hvilken channel er du på lige nu, så hjælper jeg dig ?!?
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. september 2002 - 19:44 #2
join en kanal og så er det din
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. september 2002 - 19:44 #3
medmindre der er andre i den der har @
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. september 2002 - 19:46 #4
hvis der kører channelservices han du registrere den på nogen net .. feks i Q på quakenet .. nogen net har dog ingen channelservices som feks efnet hvor du er nødt til at have en bot/botnet for at holde ops ... dog er der chanfix hvis du mister @ for kanalen
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. september 2002 - 19:48 #5
er det feks quakenet så gå på deres hjemmeside og find ud af hvordan du registrerer en kanal i q .. men du behøver ikke registerere .. bare du joiner og får @ så er det din kanal medmindre du overtager den fra nogen andre med beskidte kneb
http://qrequest.quakenet.org:8080/
Avatar billede stof Nybegynder
05. september 2002 - 19:53 #6
hvis du vil have en channel med "L" hjælper jeg dig gerne... hvad hedder den???
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. september 2002 - 20:02 #7
med L? .. hvad med at finde ud af hvilket net han er på først =)
Avatar billede stof Nybegynder
05. september 2002 - 20:13 #8
jaja... men det "plejer" bare altid være på Quakenet...
Avatar billede menthos Nybegynder
25. september 2002 - 22:20 #9
hallo.. hvilket netværk er du på??
Avatar billede hono Nybegynder
26. september 2002 - 12:51 #10
undskyld, glemte at melde tilbage. Men har fundet udaf det, ved hjælp af loadets link. Tak skal I have, og endnu engagn undskyld!

Hono