Avatar billede sbhansen Nybegynder
04. september 2002 - 19:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Brug af form/template på andre computere

Jeg har lavet en brugerspecifik template formular, hvor en virksomhed med checkbox og radiobutton kan besvare forespørgsler hurtigt.
Men, hvordan kan modtagerne besvare ved brug af den samme form.
Jeg har en halvdel af formen udfyldt som "job-beskrivelse" og den anden halvdel som "besvarelse".

Jeg har checked feltet "send form definition with item", men når brugeren vælger reply, kommer en fejlmeddelelse, at der ikke er adgang til denne form. Kan det hænge sammen med at jeg har designet form'en i outlook XP, og sendt til en Outlook 2000 klient?
Skal jeg som bruger have kildefilen til en form, for at kunne lave sin lokale publish, for bagefter at kunne besvare denne form, næste gang en person sender til mig

Altså, hvordan besvarer man en customized form?
Avatar billede mile Juniormester
05. september 2002 - 08:05 #1
Du skal lige en tur ind i formularen - Udform denne formular - Fanen Handlinger - Der kan du se at der ved "Svar" står "Meddelelse", "Svar" og "Anvend brugerens standarder". Prøv at dobbeltklikke på det sidste felt, dér kommer du ind i en dialogbox, hvor du kan vælge den formular du har har lavet, i stedet for "Meddelelse".
Avatar billede sbhansen Nybegynder
05. september 2002 - 09:21 #2
Mile, jeg vil gerne have uddybdet dit svar en smule. Jeg har i forvejen i fanebladet "Actions" benævnt, at reply og reply to all bruger den samme form.

Siger du, at det er opsætningen med hensyn til "respect user's default", der påvirker, om de kan finde form'en. Brugeren får en fejlmeddelelse om, at der ikke er adgang til den ønskede form.
Avatar billede mile Juniormester
05. september 2002 - 09:28 #3
Naeee - Hvis du har angivet at den skal bruge den omtalte form, og ikke anvende brugernes standard, så må der være noget andet galt.

Indeholder formularen scipts af nogen art ? Jeg ved at XP har en nyere scipteditor en 2000. Virker formularen hos en XP bruger ?
Avatar billede sbhansen Nybegynder
05. september 2002 - 18:32 #4
altså formularen virker jo fint på min egen maskine i Outlook XP miljø - men jeg har ikke nogen klient m. Outlook XP som jeg kan afprøve den på. Det ser jeg om jeg kan finde...
Avatar billede sbhansen Nybegynder
24. september 2002 - 11:14 #5
hmmm.. jeg kommer vist ikke videre. Det vil ikke rigtigt virke, selv om jeg har sat diverse indstillinger, som diskuteret her. Jeg lukker spm.
Avatar billede mile Juniormester
24. september 2002 - 12:25 #6
Sorry jeg ikke kunne hjælpe...
Avatar billede sbhansen Nybegynder
24. september 2002 - 13:32 #7
vi gav et forsøg - ;-)
tak for indsatsen. Hvis jeg engang får det løst skal jeg nok opridse scenaeriet her.