Avatar billede dj-it Nybegynder
04. september 2002 - 09:20 Der er 16 kommentarer

Hvor finder jeg et billigt webhotel ?

Hej Eksperter,

hvor finder jeg et billigt webhotel ?
Avatar billede leif Seniormester
04. september 2002 - 09:21 #1
Avatar billede kujuk Nybegynder
04. september 2002 - 09:21 #2
Det kommer jo an på hvad du kræver af det ?

Med http://www.freepaq.dk/ kan det ikke gøres billigere, hvis du ellers vil acceptere nogle reklamer.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
04. september 2002 - 09:22 #3
Avatar billede thomasdb Nybegynder
04. september 2002 - 09:25 #4
Avatar billede jefa Nybegynder
04. september 2002 - 09:30 #5
Godt og rimeligt billig er www.wannafind.dk
Avatar billede kdk Nybegynder
04. september 2002 - 10:14 #6
Hej dj.

Inden du vælger en udbyder skal du først have fastlagt hvad du har brug for
(Krav og ønsker). Efterfølgende er det nødvendigt at du sikre dig de lever op til de ting de lover dig. Det kan godt være en jungle at vælge et frem for et andet, men du kan evt. besøge dem inden du træffer et valg, hvis du har mulighed for det. Vælg evt. et i nærheden hvor du bor.

Jeg anvender selv nettohost men jeg ved ikke om det er noget for dig :-)
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
04. september 2002 - 12:07 #7
Jeg kan anbefale www.yourhost.dk - bruger dem selv, de kan tilbyde de fleste slags løsninger til en fair pris!
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
06. september 2002 - 17:08 #8
jeg bruger privat cliche og de skodder for vildt og max. jeg ville mene du skulle blive glad for wannafind.dk - deres servere er aldrig nede og man kan ringe dem op hele tiden - de er bare gode....
Avatar billede chrilller Nybegynder
10. september 2002 - 00:11 #9
Jeg syntes selv bestil-webhotel.dk er billige og gode
Avatar billede brian_h Nybegynder
13. september 2002 - 09:25 #10
Hey... anbefaler også stærkt Yourhost.dk! Bruger selv yourhost til mine 4 hoteller m.fl.! Kører på nogle af DK's hurtigste linier i KBH... Supporten er helt i top, idet at de tillader instant messaging igennem ICQ eller MSN. Og det er jo rart, hvis man står i en akut situation!

-Brian
Avatar billede senior54 Novice
14. september 2002 - 22:11 #11
www.web-sale.dk du finder det ikke billigere - bruger dem selv.
Avatar billede honne Praktikant
14. september 2002 - 22:12 #12
Avatar billede a-sims Nybegynder
16. september 2002 - 15:57 #13
Avatar billede payout.dk Nybegynder
16. september 2002 - 15:59 #14
www.azero.dk er nok de billigeste men stadig meget hjælpsome og 99% oppetid!

mvh
payout.dk
Avatar billede tiskali Nybegynder
28. september 2002 - 10:17 #15
www.cliche.dk & www.starthotel.dk & www.b-one.dk er alle billige. Jeg ville dog gå uden om b-one.dk

~ TisKaLi ~
Avatar billede reinewald Nybegynder
05. november 2002 - 09:17 #16