Avatar billede thebadjojo Nybegynder
03. september 2002 - 20:32 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

messenger skicka bilder, vilken port???

vilken port ska man öppna för att kunna skicka bilder
eller starta röstsamtal i messenger eller icq?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
03. september 2002 - 23:29 #1
Hvis du har tilmeldt dig Messenger, vil der nede i din proceslinje være en lille brik. Denne brik er blå når du er online, og rød hvis du er offline. Vil du i kontakt med en af dinne kontaktpersoner, dobbeltklikker du på brikken. Nu kan du se hvem som er online af dine kontaktpersoner. Dobbeltklik på en af dem som er online, så åbner boksen hvor du kan begynde at skrive til personen. Vil du bare begynde en samtale, skriver du bare en meddelse, og personen kan se at du skriver til ham/hende. Du kan i højre side se en menú hvor der bl.a. står:Send en fil eller et foto til. Trykker du her kan du lige som i outlook vedhæfte en fil. Modtageren skal så godkende at han/hun gerne vil modtage filen fra dig. Håber at det er svar nok. Det er rimelig enkelt at finde ud af. Lige en sidste ting, når du skriver bliver beskeden afsendt idet du taster på entertasten, eller med musen trykker på send.
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
04. september 2002 - 08:51 #2
Prøv at åbne for port 3389 og 5004, det skulle hjælpe
Avatar billede anuseren Nybegynder
09. september 2002 - 18:50 #3
lol@aovergaard

:)
Avatar billede donlon Novice
10. september 2002 - 15:15 #4
Hvis du har en NAT/PAT router der IKKE understøtter UPnP, kan du godt glemme at sende tale, video og tavle i messenger ....blame M$

John
Avatar billede _dopehead_ Nybegynder
06. januar 2003 - 01:38 #5
M$ suger godt nok mere og mere til at lave inet programmer...:-(