Avatar billede jub Nybegynder
11. september 2000 - 14:16 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Eksperten

Hej jeg sidder og vil lave en sidde magen til eksperten.dk er der nogle der kan hjælpe mig med sådan et system.
Jeg har kun 625 Points, så jeg vil håbe at nogle kan lave det for den stak point.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. september 2000 - 14:24 #1
For 625 p? Det tror jeg ikke. Men det ligner et \"Discussion Board\" - med modifikationer, og du kan få maange
af slagsen på http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Discussion_Boards/ til inspiration
Avatar billede andreas Nybegynder
11. september 2000 - 14:38 #2
2000 kr.
Så laver jeg det. Jeg arbejder med kontrakter, så hvis du ikke vil med i en kontrakt så laver jeg det ikke.
kontakt mig på andreas@pengemand.dk
Avatar billede phylox2 Nybegynder
11. september 2000 - 14:43 #3
Unden du går igang med noget, så husk lige på, at det er dårlig skik at KOPIERE andres arbejde ... ligesom www.freehelp.dk har gjort det?
Avatar billede mpj Nybegynder
11. september 2000 - 16:12 #4
andreas>>

Du er den største fusker :o)

Du har jo alligevel lavet det system (freehelp.dk) og så vil du have 2000 kr. for at kopiere din mappe så han kan få den?

tsk tsk...

Forresten skal vi snart have lavet vores \"lille skodbil mod min ferguson - kamp\"

MPJ
Avatar billede andreas Nybegynder
11. september 2000 - 16:21 #5
Mpj>>> jeg er fandme ikke en fusker.

og det system vil jeg da ikke kopiere, jeg har det ikke engang mere...

Hvor bor du... ??? så jeg kan komme en dag....

freehelp.dk har heller ikke systemet mere... du kan selv kigge...
Avatar billede morten_b Nybegynder
11. september 2000 - 16:26 #6
Ja, lad os endelig få nogle flere kopier af Eksperten.dk, så vi har flere sider at kigge igennem, istedet for bare at kunne finde det hele på en. Vi ved nemlig ikke hvad vi skal bruge vores tid til i forvejen.

Kanon ide!

Thumbs up til det!

Tumper!
Avatar billede mpj Nybegynder
11. september 2000 - 16:28 #7
andreas>>

\"freehelp.dk har heller ikke systemet mere... du kan selv kigge...\"

Hehe... Og fordi du har slettet siden så har du også slettet det der STORE system på samme størreslse som eksperten?

\"jeg er fandme ikke en fusker.\"

Alle er fuskere... Nogle større end andre! :o)

\"freehelp.dk har heller ikke systemet mere... du kan selv kigge... \"

Jaaa... Du har som ret :o)

\"Hvor bor du... ??? så jeg kan komme en dag....\"

Mellemvangen 5
2700 Brøsnhøj
København DK

MPJ
Avatar billede mpj Nybegynder
11. september 2000 - 16:29 #8
morten_b>>

Du mener det ironisk ik?
Avatar billede andreas Nybegynder
11. september 2000 - 16:42 #9
Mpj>>>>
København... der er sgu for langt....
Avatar billede phylox2 Nybegynder
11. september 2000 - 16:52 #10
hahaha .. du er fandeme en løgner andreas!! Jeg var inde på www.freehelp.dk 11-09 2000 14:43:03 og det virkede den fint! ... du har lige slettet den .... føj hvor du lugter!!!
Avatar billede morten_b Nybegynder
11. september 2000 - 17:08 #11
mpj -> JO!
Avatar billede mpj Nybegynder
11. september 2000 - 17:11 #12
Jeg synes absolut IKKE at vi skal have flere...
Jeg får (når det ellers virker) 40-70 mails om dagen og det er nok!
Jeg synes ikke at der skal være flere Vidensbanker når vi kan nøjes med en stor...
Og alt det eksperten har opnået tror jeg ikke at andre sider kan opnå!
Avatar billede andreas Nybegynder
11. september 2000 - 17:26 #13
phylox2>> hvor i består løgnen... ??????? Jeg kunne jo ikke slette den før jeg kom hjem i dag. Og i går og i forgårs har jeg arbejdet. Jeg skal flytte. Så deeeeee....
Avatar billede phylox2 Nybegynder
11. september 2000 - 17:28 #14
Ja, men har den ikke ligget online de sidste par dage inden du lige slettede den ?? Man kunne da se, at der var 103 registerede brugere og 22 besvarede indlæg på forumet ? ... men jeg er da også ligeglad - det er www.eksperten.dk\'s team, der skal sørge for, at deres produkt ikke bliver kopieret ... (men helt ligeglad er man jo aldrig)
Avatar billede php Nybegynder
11. september 2000 - 19:20 #15
Hæhæ :) Jeg vil nu give alle ret.
Eksperten er det eneste system som bliver noget værd, jeg ville personligt ikke begynde at bruge et andet system end dette, og mange er nok ligesom mig, holder sig til det gode!! gamle, og derfor vil alle de nye ikke have en chance..

Og Anders er et tydeligt eksempel på det, FreeHELP.dk - klam side - og ingen besøgende :)

Hæhæ..

// php
Avatar billede mpj Nybegynder
11. september 2000 - 20:11 #16
php>>

Han hedder nu andreas... :o)
Personligt hader jeg når folk kalder mig mij!
Avatar billede php Nybegynder
11. september 2000 - 21:27 #17
mij>>

Sorry.. Det kan jo ske der ryger en taste fejl ind i mellem de mange ord

Hæhæ.. Sorry Mpj ;)

//php
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. september 2000 - 08:11 #18
Bange for lidt konkurrence ;)

såvidt jeg ved var eksperten.dk hvis ikke den første.
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. september 2000 - 08:12 #19
Desuden tror jeg nærmest eksperten betragter freehelp som en reklame site :)
Folk går ind, kigger lidt rundt, får øje på linket til eksperten.dk, som handler om det samme, dog bare meget størrer.
Avatar billede andreas Nybegynder
19. september 2000 - 18:15 #20
folk er sgu bange for konkurrence nu om dage..

Tommyf... det tror jeg også... jeg har intet i mod eksperten og vil da glædeligt reklamere for dem, da jeg får penge for hver brugere der klikker på mit link til dem. Og ja, eksperten var vist ikke den første... det var en eller anden engelsk side eller sådan.

Forstår ikke helt hvorfor php skal have 625 point.