Avatar billede sandra24 Nybegynder
01. september 2002 - 23:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kører to msn på samme tid

hej er der nogen der ved om dt på nogen måder er muligt at kører med to msn samtidig.. altså så man er logget ind med to navne på samme tid.. hvis muligheder er der for at køre programmet to gange hvordan gør man det så.. det samme gølder med icqen men det er jo ik herinde jeg skal spørge om det, men jeg vil også gerne vide om det kan lade sig gøre at være online med to navne på den
Avatar billede no_doubt Nybegynder
01. september 2002 - 23:56 #1
Så vidt jeg er informeret er det ikke muligt.
Avatar billede Noone Nybegynder
01. september 2002 - 23:56 #2
www.trillian.cc...

Den har dog den ulempe, at den kan finde på at flette de to kontakt lister sammen.. Hvis du har adgang til linux/BSD/UNIX/UNIX wannabe, eller mod på et større programmerings arbejde, kan GAIM (http://gaim.sf.net/) måske være svaret. GAIM har ikke samme ulempe som trillian.

Trillian kan klare tekst chat, Gruppe chat og Filetransfer, GAIM kan klare tekst chat, og deltage i gruppe chat men ikke starte dem.
Avatar billede sandra24 Nybegynder
02. september 2002 - 16:59 #3
jeg troede ikke man kunne køre feks med to navne fra msn messenger på sammme tid ved trillian.. men hvis navnene flettes sammen så ved man jo ik hvilket navn det er skrevet til ( hvis man nu feks har den samme bruger på begge ens msn lister)
Avatar billede Noone Nybegynder
02. september 2002 - 17:14 #4
Jeg har via GAIM lige nu hmm.. 5-6 MSN konti på, så intet problem ;)

Og det er ikke noget problem at se hvem der er skrevet til (Så vidt jeg husker, har ikke brugt trillian i et par uger) men den synkronisere ens buddy lists, hvilket kan være lidt irreterende hvis der er nogen der ikke må kende begge adresser.
Avatar billede sandra24 Nybegynder
02. september 2002 - 19:50 #5
hvad så hvis man vil ha sendt filer over icqen.. kan man så lige logge den af og så logge ind på icqen på alm vis så der kan sendes ?
Avatar billede Noone Nybegynder
02. september 2002 - 21:26 #6
Nej, Trillian kan godt klare ICQ file transfers.