Avatar billede dragonballz Nybegynder
01. september 2002 - 20:03 Der er 13 kommentarer

hjemmeside

hjælp mig Plz ! hvordan gør man sådan at folk kan downloade ting fra ens hjemme side altså jeg har 3 spil som jeg gerne vil have ud på min hjemme side så andre kan downloade de spil ned på deres computer
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
01. september 2002 - 20:04 #1
Hmm.. nu er det ikke noget ulovligt?
Avatar billede loonz Nybegynder
01. september 2002 - 20:04 #2
Det er forhåbentligvis gratis spil du snakker om ?
Avatar billede dipzor Nybegynder
01. september 2002 - 20:08 #3
find en host der har nok plads til dine downloads... opload dem til serveren lav et link til filen på din hjemmeside ex http://www.dinhost.xx/filnavn -// hvis det er fra din egen com du hoster siden skal du lægge filen ind i din wwwroot også linke til den via din hp.
(håber da det er lovligt stuff du vil ligge til dl. )
Avatar billede dragonballz Nybegynder
01. september 2002 - 20:28 #4
ja ja helt lovligt det er Dbz spil hvis du ved hvad det er ?
Avatar billede oz2kas Nybegynder
01. september 2002 - 20:28 #5
dipzor >> såfremt du kører IIS...
Avatar billede dragonballz Nybegynder
01. september 2002 - 20:30 #6
det fik jeg ikke så meget af jeg har den hosted på friserverplads kunne ikke finde andre steder med mere plads unden reklamer og alt sådan noget
Avatar billede bramming Nybegynder
01. september 2002 - 21:55 #7
Du ligger filen ind på din hjemmeside ... altså opretter en mappe... derefter tar du filen og ligger ind i den... når du går ud på siden hvor du vil ha man kan klikke og så går den igang med at downloade skal du bare lave en hyberlink til filen.... og gemme... også kan du prøve at åbne din bowser og vubti klikker du på teksten med "hyberlinket" så bliver du spurgt om, om du vil downloade...!!!

>> Bramming
Avatar billede benny.dk Nybegynder
02. september 2002 - 07:21 #8
du skriver følgende i koden:

<A HREF="filnavn">Tekst</A>

filnavn skal pege på den fil som skal downloades, som derfor skal ligge på serveren (brug et FTP program til at få den derop). Tekst er det som der skal stå på siden og som man skal trykke på for at downloade filen.
Avatar billede dragonballz Nybegynder
02. september 2002 - 17:20 #9
øøøøøøøø ................ hvad ?
Avatar billede bramming Nybegynder
02. september 2002 - 21:46 #10
Ja gør som jeg skrev møj nemmere..!!!

>> Bramming
Avatar billede benny.dk Nybegynder
03. september 2002 - 07:17 #11
Hvorfor møj nememre. Det jeg viste var hvordan et hyberlink ser ud. Trykker du på 'Tekst' downloader du 'filnavn'.
Avatar billede bramming Nybegynder
03. september 2002 - 08:52 #12
Ja... neb det er nøagtig den samme forklaring jeg har givet ham.. han skal jo huske at sætte filen ind på hans hjemmeside evt. under en mappe "downloads".... !  Og så hvor han vil på hans hjemmeside kan han skrive en tekst og så markere den... tryk hyberlink og så finder han bare filen og vubti så dowbloader den når du klikker...!

>> Bramming
Avatar billede bramming Nybegynder
05. september 2002 - 16:32 #13
Hallo,, bliver pointne uddelt?

>> Bramming