Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
01. september 2002 - 18:12 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

NetBus

PC-Cillin Firewall siger jeg bliver NetBus angrebet? Betyder det at der ligger noget lort på min computer (så jeg bliver nødt til at formattere harddisken) eller er det bare en nar der prøver at trænge ind?
Avatar billede initializing Nybegynder
01. september 2002 - 18:13 #1
Prøv at scanne din com. igennem med en virus scanner. Hvis den ikke finder ngoet har du intet at være bange for.

-Martin
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
01. september 2002 - 18:14 #2
Den finder ikke noget.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
01. september 2002 - 18:15 #3
Men betyder NetBus så at det er nogen der prøver at angribe mig eller et program på min computer der forsøger at angribe andre?
Avatar billede danielks Nybegynder
01. september 2002 - 18:16 #4
Har du Beargame liggende eller netbus...

Netbus er en trojansk hest... så angriberen bliver også selv ramt (lavet til begynder hackere)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
01. september 2002 - 18:17 #5
Jeg har ikke selv med vilje gået ind og installeret noget der hedder Beargame eller Netbus...
Avatar billede danielks Nybegynder
01. september 2002 - 18:31 #6
det er et angreb... installer Norton Internet Security !!!
Avatar billede galleon Nybegynder
01. september 2002 - 18:37 #7
hent netbuster søg på google "netbuster"+download den fjerner trojanhorses (fra netbus)
Avatar billede danielks Nybegynder
01. september 2002 - 18:39 #8
det er langt bedre med Norton...
Avatar billede codie Nybegynder
01. september 2002 - 18:42 #9
danielks - Galleon har ret.. Netbuster er det præcis det rette imod Netbus..
fiskesuppe - Du har ikke fået lagt ind patch ind på en eller anden måde, vel ? Jeg har selv erfaret at man med Netbus skulle have en patch inde på ofrets computer før man kunne benytte sig af Netbus(ved så til gengæld ikke om der er sket noget med opdateringer osv.)..
Avatar billede codie Nybegynder
01. september 2002 - 18:42 #10
Netbuster er præcis det rette even ;)
Avatar billede danielks Nybegynder
01. september 2002 - 18:44 #11
ja men almen er norton bedre (beskytter også mod netbus)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
01. september 2002 - 19:01 #12
Hm Netbuster fandt intet på min computer, så jeg går ud fra jeg ikke er inficeret med det skidt :)
Tak for svarene