Avatar billede Slettet bruger
01. september 2002 - 16:06 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

billeder

hvorfor kan jeg ikke sende filer over icq den siger den ikke kan få fat i serveren eller noget i den stil men jeg har billedet liggende på min computer og modtageren har sagt ok billede fylder kun 38 kb så det er ikke det der er problemet
Avatar billede hundevennen Nybegynder
01. september 2002 - 16:09 #1
har i en tdc forbindelse med netexpress - kan det godt gi problemer
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. september 2002 - 16:11 #2
du får fejl, men du modtager alligevel?

jeg har været ude for det modsatte, at man ikke kan modtage, og der hjælper dette:
http://www.krogh-hansen.dk/howto/icq/
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2002 - 16:14 #3
vi har adsl
Avatar billede goulduck Nybegynder
01. september 2002 - 16:20 #4
ADSL med routere ... det giver for det meste problemer.

Hvilken forbindelse har i og hvilken router bruger i?
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2002 - 16:29 #5
tdc og en ericson router vore forbindelse er 512/512
Avatar billede goulduck Nybegynder
01. september 2002 - 16:53 #6
Sidder der ikke mere end en ericson "dims" ?
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2002 - 17:01 #7
jo så har vi en unex switch
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. september 2002 - 17:03 #8
gruf => kan du pinge PC1 fra PC2 og modsat?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. september 2002 - 17:04 #9
gruf => sorry.. forkert spm ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. september 2002 - 17:05 #10
gruf => du får en fejl, men du modtager alligevel filen?
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2002 - 17:07 #11
nej jeg prøver at sende en fil og modtager har sagt ok men den icq vil ikke sende filen
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. september 2002 - 17:10 #12
gruf => prøv dette
http://www.krogh-hansen.dk/howto/icq/

kan modtager modtage filer fra andere på ICQ.. eller er der kun problemer med dig ;o)
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2002 - 17:14 #13
hmmm tingne står som de skal men jeg ved ikke om jeg kan sende til andre
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. september 2002 - 17:15 #14
jeg sidder bag en Cisco 677 router, og det trick *linket* har gjort at jeg kan modtage filer via ICQ, jeg kan normalt ikke!

Jeg ved også det virker når du er bag et kabelmodem!
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2002 - 17:18 #15
oki mange tak hvis du vil have point hvad gør jeg så da du ikke har stillet det som såørgsmål
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. september 2002 - 17:19 #16
;o)
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2002 - 17:21 #17
ved ikke om det var nok point til sådanne et type spørgsmål jeg er ret ny herinde
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. september 2002 - 17:30 #18
Takker For Pointz! ;o)
Du fik det til at virke?

Det er helt fint med 30 pointz!
det er meget normalt at starte på 30pointz, og hvis man så finder ud af at det er meget sværere eller hvis der er flere der har fortjenet pointz for deres indstats, så kan du altid hæve pointz antal, til venstre under funktioner..

men start på 30, og hvis folk brokker sig, over det er forlidt, så hæv antallet..

Men velkommen til eksperten.dk
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2002 - 17:34 #19
jeg fik det til at virke mange tak for hjælpen

syntes det er et fedt sted hvor man får lynhurtige svar på ens spørgsmål

men jeg fatter ikke helt hvorfor der er et pointsystem
Avatar billede goulduck Nybegynder
01. september 2002 - 19:39 #20
gruf> Point - til at opfordre folk til at svare hurtigere, før de andre, så man kan få point. :-)

De fleste siger at de ikke gør dette for point, hvilket de nok også har ret i, men jeg ved i hvert fald selv at pointene tæller lidt. Så kan man se lidt hvordan man står i forhold til andre. ;)