Avatar billede znake Nybegynder
01. september 2002 - 10:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

.htaccess til access.log

Hvad skal jeg skrive i .htaccess filen for at få en log fil på en bestemt mappe +undermapper...
Avatar billede znake Nybegynder
01. september 2002 - 10:53 #1
d skal være access.log filen
Avatar billede znake Nybegynder
01. september 2002 - 11:42 #2
HALLO ! SLet ingen..???
Avatar billede benny.dk Nybegynder
01. september 2002 - 11:44 #3
Det skal defineres i din htppd.conf under directory settings
Avatar billede znake Nybegynder
01. september 2002 - 11:45 #4
ved jeg, men kan man ik gøre det i en .htaccess fil også..??
Skal bruge det på et webhotel... og kun for en bestemt mappe..
Avatar billede benny.dk Nybegynder
01. september 2002 - 11:59 #5
Mener jeg ikke, men har ikke lige min manuel her ved siden af.

Prøv det, men som sagt mener jeg ikke den går.
Avatar billede znake Nybegynder
01. september 2002 - 12:12 #6
ok, så spørger jeg istødet; kender nogen et simpelt log script i php, der når man kommer på en side logger ip og dato, i en txt fil ..?
Avatar billede benny.dk Nybegynder
02. september 2002 - 07:33 #7
På min anden maskine har jeg noget som jeg selv bruger lave i php og MySQL til session styring det kunne sikekrt bruges.

Smiod mig en mail på thomsen@benny.dk, så skal jeg sende dig en kopi når jeg 'kommer forbi' den anden computer.