Avatar billede michaelb Nybegynder
31. august 2002 - 22:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

© Anmeldelse

Hvor og hvordan anmelder man en side, som har stjålet fra andre sider på nettet? Det er jo rart at vide :))

Mvh. Michael
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2002 - 22:10 #1
Hvis det er din side der er blevet stjålet fra anmelder du det til politiet.

De vil så nok ryste lidt på hovedet.

Derfor skal du selv gøre noget ved det. Enten med hjælp fra en advokat, eller nogle trusselsbreve. Evt. en blanding.

Hvis det ikke er din egen side, skriver du til dem du mener der er blevet kopieret fra. Så må de selv tage affære hvis de vil..
Avatar billede damnit Nybegynder
31. august 2002 - 22:11 #2
Hmm...Du kan retsforfølge dem, men man plejer at sende dem en advarsel og give 24timer til at fjerne det...

Dog er det jo svært at sige om en ting er stjålet... Fx et script vil du aldrig kunne bevise du har lavet... Grafik kan du MÅSKE til nød og næppe, men der er stor forskel på inspiration og direkte at stjæle noget...så du er ude på et usikkert emne...

Dog kan du ikk anmelde det og så er der nogen der tager det op... Det eneste du kan, er at retsforfølge dem...
Avatar billede 93a12 Nybegynder
31. august 2002 - 22:20 #3
24 timer er der meget lidt tid jeg tjekker kun min post 1 gang om ugen
Avatar billede manon Nybegynder
31. august 2002 - 22:31 #4
93a12 >> Hvad har det med "michaelb´s" spm at gøre at du kun tjekker din mail 1 gang om ugen ?? *s* (medmindre du kom til at logge forkert ind - ups ..*s*)
Avatar billede michaelb Nybegynder
31. august 2002 - 22:32 #5
Takker!
Avatar billede manon Nybegynder
31. august 2002 - 22:32 #6
michaelb >> kunne vi se din side og den du mener at have kopieret dig ??
Avatar billede damnit Nybegynder
04. september 2002 - 11:29 #7
Well....De store firma'er giver 24timer...Ligesom en retskendelse også er tidsbestemt... Thats the deal....Hvis du ikk tjekker mail oftere er dit your bad...