Avatar billede nil.dk Nybegynder
30. august 2002 - 13:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Automatisk start af ICQ for bestemt bruger

Hvordan styrer jeg i Windows 2000 Professional hvilke brugere der automatisk får ICQ åbnet ved login?

Jeg har flere brugere på maskinen, men det er kun mig der anvender ICQ og de andre brugere skal ikke have min ICQ i hovedet når de logger på
Avatar billede skeffen Nybegynder
30. august 2002 - 13:59 #1
Prøv at fjerne det under documents and settings under det bruger du ikke vil have skal have det åbnet
Avatar billede skeffen Nybegynder
30. august 2002 - 13:59 #2
:D
Avatar billede nil.dk Nybegynder
30. august 2002 - 14:19 #3
hvorhenne under D & S?
Avatar billede double-g Juniormester
30. august 2002 - 19:00 #4
Først skal du forhindre ICQ i at starte ved alle brugere. Det gør du ved at slette HKEY_LOCAL_MASHINE\SOFTWARE\microsoft\windows\current version\run\mirabilis ICQ

så laver du en genvej til C:\Programmer\ICQ\NDetect.exe og anbringer den i
C:\Documents and Settings\din bruger\Menuen Start\Programmer\Start
ved de brugere som skal køre ICQ