Avatar billede mortenoc Nybegynder
30. august 2002 - 10:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Genstart af XP-maskine

Hej

jeg har for nyligt installeret XP Pro på en K6-2 200 mhz maskine. Alt virker upåklageligt bortset fra at maskinen ikke kan genstarte. Når man således vælger genstart i lukke-menuen, lukkes windows og maskinen går i sort - og så sker der ikke mere. Ved tryk på reset-knappen, starter maskinen op igen.
Der er jo ikke fordi, det er det store problem, men lidt irriterende er det nu.
Avatar billede peet-49 Novice
30. august 2002 - 10:55 #1
Kontrolpanel-strømstyring, tjek din settings, det er normalt der, fejlene stammer fra.
Avatar billede resten Nybegynder
30. august 2002 - 11:02 #2
Prøv at se i din log fil om hvad der sker den ligger i kontrolpanel under administration.
Avatar billede mortenoc Nybegynder
04. september 2002 - 11:32 #3
peet49: Hvad mener du? Hvilke settings er korrekte og hvilke er ukorrekte?
Avatar billede peet-49 Novice
15. januar 2003 - 09:26 #4
Husk at lukke, det gør du ved at lave et svar, og så accepter dig selv.
Avatar billede mortenoc Nybegynder
16. januar 2004 - 00:43 #5
Jeg lukker