Avatar billede valby Nybegynder
29. august 2002 - 22:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Scanner

Hej er der en der kan hjælpe mig,
jeg har sat min Scanner og scannedet nogle billeder ind,
efter at jeg har brugt min scannerer min computer blevet meget langsom jeg har en p4.
hvis jeg vil slette nogle billeder skriver den
Det er ikke muligt at slette SAVE0003 Adgang nægted kildefilen kan være i brug.
venlig hilsen Valby
Avatar billede random_act Nybegynder
29. august 2002 - 22:54 #1
Prøv at lukke programmer som du har haft åbnet filerne med. Det at den er langsom kan jeg ikke se nogen grund til udover filen dev32.dll eller sådan noget under processes som sider og laver ingen ting. Prøv at afslutte den.
Avatar billede valby Nybegynder
29. august 2002 - 23:04 #2
Hej jeg har prøvet næsten alt jeg har kørt vindows ind igen men hver gang jeg bruger min scanner har jeg samme problem
Avatar billede random_act Nybegynder
29. august 2002 - 23:06 #3
Det er dit scanner program der gør det så. Tag egenskaber for .exe filen til programmet og start den med mindre adgang til resurser.
Avatar billede valby Nybegynder
29. august 2002 - 23:20 #4
hej igen jeg har lige fjernet mit scanner program men har stadigvæk samme problem
Avatar billede senik4u Nybegynder
12. februar 2003 - 14:51 #5
Hej der det er et af de klassiske problemer med Win ME den frigør ikke ram efter brug ordentligt.
Jeg kan anbefale at du går på www.download.com og finder et program der hedder FreeRam XP  det virker for mig.
Avatar billede senik4u Nybegynder
06. marts 2004 - 09:51 #6
Takker for porin