Avatar billede evers Nybegynder
09. september 2000 - 16:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Diskoprydning

I Win98 er der et program som hedder diskoprydning men jeg kan ikke finde det i Win95.
Er der sådan et program i Win95 eller hvad?
Avatar billede kurtj Nybegynder
09. september 2000 - 16:18 #1
Det mener jeg ikke der var i 95. Kom først med i 98.
Men der findes da programmer som Cleansweep der kan det samme og mere til.
Avatar billede kurtj Nybegynder
09. september 2000 - 16:19 #2
Fra Quarterdeck. :-)
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2000 - 16:43 #3
Nej Kurtj ikke længere quarterdeck, men Symantec og det hedder Norton CleanSweep. Et rigtig godt program, som kan utroelig mange ting.
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2000 - 16:46 #4
Der er blot et problem med Norton CleanSweep, der findes ingen officiel trailveresion længere, så vi skal kikke på gl. Cd\'er, men hvis du er interesseret evers, så kan det godt være, jeg kan finde en udgave?
Avatar billede kurtj Nybegynder
09. september 2000 - 23:23 #5
Nå, har de nu købt den. Jeg har også kun den gamle 2.0 version. :-)
Men lad ikke programmer som disse fjerne alt hvad der bliver foreslået. Når man har glemt alt om hvad man har fjernet, kan man hurtigt få et problem. Eks hvis man vil skifte grafikkort og har fjernet standarddriveren der ligger i windows. Så får man sort skærm. :-(
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2000 - 00:14 #6
Den version køre ikke godt under windows 98 /98 SE
Den nye version af clean Sweep er mere sikker at fjerne programmer med en windows egen afinstalleringsprogram. Der har jeg oplevet at filer er blevet fjernet, som ikke skulle fjernes. Her har du fortrydelsesretten ved Clean Sweep.
Avatar billede kurtj Nybegynder
10. september 2000 - 00:23 #7
Jeg regnede da med at det var til win95 at evers skulle bruge den funktion. Og der virker 2.0 fint.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2000 - 00:29 #8
Det er den sikkert også, men 4,7 er meget mere avanceret og sikker, og giver ikke de samm dll fejl som 2,0 gør på hvisse computere
Avatar billede kurtj Nybegynder
10. september 2000 - 00:35 #9
oki. Og tak for linket. :-)