Avatar billede johnschmidt Nybegynder
29. august 2002 - 12:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Leje af CS-server (klan server)

Nogen der kender steder hvor man kan leje en Counter-strike klan server. (med adgang 24/7) med 12-16 playerslots, og en rimelig ping?

Hvis der henvises til udenlandske hostingfirmaer, vil jeg gerne have erfaringer med ping der.!
Avatar billede bbs Nybegynder
29. august 2002 - 19:03 #1
Hvad ville du evt. være interesseret i at gi'?
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
02. september 2002 - 13:04 #2
Ja, det kommer jo meget anpå hvad der tilbydes. :)

Men jeg lukker p.g.a. manglende tilbagemeldinger. og i kan maile hvis i kan tilbyde noget: amch@ofir.dk