Avatar billede projektx Nybegynder
26. august 2002 - 23:37 Der er 16 kommentarer

Partner søges i nystartet IT virksomhed

Læs venligst hele spørgsmålet inden du skriver!

Jeg har netop solgt alle aktiver i mit gamle firma og har planer om at starte et lignende projekt inden for den nærmeste fremtid.
Jeg har fundet venturekapital som sammen med indtægten fra mit gamle firma næsten er nok til at starte det nye projekt. De konkrete tal og navne er i dette spørgsmål fjernet eftersom jeg mener at idéen jeg har kun skal deles med seriøse bud på samarbejdspartnere.
Krav til kommende partnere/partner vil i høj grad være kompetencer inden for PHP/ASP/perl/C++-udvikling og/eller opsætning af netværk med BSD- samt win2k-servere. Anparten som eventuelle partnere får i firmaet afhænger af antallet af arbejdstimer og/eller midler denne er klar til at skyde i projektet.
Alle planer for opstarten af firmaet er lagt, men eventuelle partere vil naturligvis kunne komme med forslag til rettelser.

Mener du at du har tid og overskud til at blive selvstændig i et firma som jeg personligt venter mig meget af er du velkommen til at kontakte mig frem til fredag på email: projektx@jeppe.net

Jeg regner naturligvis med kun at høre fra folk der rent faktisk har lyst til at blive selvstændige. Useriøse henvendelser har ingen interesse. Send derfor helst lidt info om dig selv og dine komptencer, så vil jeg skrive tilbage hurtigst muligt.
Avatar billede disky Nybegynder
26. august 2002 - 23:44 #1
Hvis du begynder at lave seriøs udvikling (læs JSP/Servlets) så sig endelig til.
Avatar billede projektx Nybegynder
26. august 2002 - 23:46 #2
disky> JSP/servlets kender jeg ikke så meget til, men JSP er da så vidt jeg ved en fuldblods erstatning til ASP/PHP. Hvis du har interesse i at være selvstændig og dermed skabe dit eget arbejdsmiljø er du velkommet til at sende mig noget info om dig selv. Så vil jeg sende dig flere detaljer om projektet.
Avatar billede disky Nybegynder
26. august 2002 - 23:48 #3
en erstatning vil jeg ikke kalde det, nærmere en konkurrent.
Man kan ca. det samme bare på en mere objektorienteret måde, og ikke mindst med bedre clusteringsmuligheder.

Tak for tilbudet, men i disse lavkonjunktur tider, foretrækker jeg mit fuldtids konsulent job, frem for selvstændig.

Men skulle du få jsp/servlet opgave må du gerne melde tilbage, hvis du mangler folk.
Avatar billede projektx Nybegynder
26. august 2002 - 23:50 #4
Disky> Det er noteret.
Avatar billede projektx Nybegynder
27. august 2002 - 18:22 #5
Spørgsmålet er stadig åbent. Jeg har fået nogle henvendelser af svingende seriøsitet, men vil meget gerne høre fra flere.
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
29. august 2002 - 20:37 #6
Hej

Hvor er du evt. fra. Jeg er selv i gang med firma opstart. Lyder spændende... held og lykke ;)
Avatar billede projektx Nybegynder
30. august 2002 - 01:28 #7
Jeg er fra roskilde. Men firmaet vil blive drevet fra kbh's omegn
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
04. september 2002 - 20:24 #8
okay så er det nok ikke lige os eller mig, hvis jeg var interesseret ;) Var mest nysgerrig. Men igen held og lykke....

Hvad vil i evt. lave som produkt ??
Avatar billede projektx Nybegynder
05. september 2002 - 11:40 #9
Det oplyser jeg kun til folk der er mere end nysgerrige... =)
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
05. september 2002 - 14:21 #10
ok forståeligt nok :)

Men som sagt er jeg selv ved at eteblere et firma - codevision....
Det kan jo være det kan give fordele at vi netop er 2 ! Kontakt mig på messenger på mail@mobisend.dk
Avatar billede dennismp Nybegynder
03. oktober 2002 - 15:23 #11
Nu skriver du ikke ret meget. Men jeg er fritstillet ligenu, og har arbejdet seriøst med PHP/perl/C++ samt opsætning og drift at disse sites. Da jeg er fritstillet leger jeg lidt med ideen om at starte noget selv, eller gå sammen med en anden om det. Så jeg vil da gerne høre nærmere :)

dennis@moellegaard.dk / icq: 3893048
Avatar billede here Nybegynder
05. oktober 2002 - 16:44 #12
Ja jeg er godt nok ikke fritstillet men jeg arbejder til hverdag med FreeBSD, Linux og andre Unix platforme, samt netværk og firewalls. Den overordnede forståelse for programmering er jeg bekendt med men har ikke rigtigt haft brug for den endnu. Dog lyder det interessant, det med arbejdstimerne har og vil aldrig personligt blive et problem for mig, men det kan jo være at evt. partnere i livet vil have noget at sige dertil.
Avatar billede mmolsen Nybegynder
18. november 2002 - 23:58 #13
er det stadig relevant ??
Avatar billede projektx Nybegynder
20. november 2002 - 00:45 #14
Indtil videre ser det ud til at projektet kører. Navnet er fundet. Webdesign er lavet. BSD/perl udvikler er fundet. Selv økonomien ser fornuftig ud.
Har fundet tre mennesker ud over mig selv der vil gå fuld tid i projektet, men er da altid interesseret i at høre fra flere der har noget de kan bidrage med.
Avatar billede motu Nybegynder
07. december 2002 - 22:49 #15
Jeg er skam interesseret.

Jeg har erfaring med php & sql. Ydermere har jeg erfaring med windows/NT og linux/unix baserede systemer. Jeg er fortrolig med netværk LAN/WAN.

Jeg har meget erfaring med webdesign, og er god til de fleste adobe produkter, herunder photoshop,illustrator,indesign m.v. Tilmed også cinema 4d.

Jeg har udviklet bl.a http://www.sublife.dk - http://www.motu.dk (ikke færdig) - http://www.sdlug.dk ...

Jeg har et par spørgsmål.
Hvor gamle er i ?
Kræver det nogen videre kapital ?

Jeg arbejder pt. som elektriker hos el-skov's i lyngby. Men vil meget gerne videre med IT.