Avatar billede goldduck Nybegynder
26. august 2002 - 20:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Plads til mig?? :D

HeyYoPe

Jeg er en fyr på 15 fra kbh der søger en praktikplads i et it firma i uge 37.. som sagt er jeg mildest talt på røven da jeg ikk har fundet noget endnu! ARG!
Så jeg vil spørge jer om nogle kender nogen goe firmaer jeg skal maile eller ringe til. Eller måske sidder der en der har et firma ;)

Plz svar da jeg er rimlig desperat

Hilsen
Markus D.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
26. august 2002 - 21:00 #1
anden kategori!
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2002 - 21:01 #2
Hehe måske skulle du lige sige hvor du bor i landet :D
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2002 - 21:01 #3
UPS! min fejl KBH :D
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. august 2002 - 21:13 #4
Du skriver slet ikke noget om indenfor hvilken kategori det skal være, en praktik plads, kan være meget forskelligt
Avatar billede goldduck Nybegynder
26. august 2002 - 22:04 #5
øh ups ;)

det skal generelt bare være i it sektoren.. jeg er egentlig ligeglad om det er hardware eller software eller noget helt andet! Ellers havde jeg jo ikke skrevet her ;) Og ja damn skulle ha smidt den i fri debat

damn
markus
Avatar billede mr-bob Nybegynder
01. oktober 2002 - 11:55 #7
lukketid???
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 21:25 #8
HALLO Luk venligst spm.