Avatar billede exp-ralle Nybegynder
25. august 2002 - 13:58 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Problem med GTA3

Hejsa...

Jeg har et problem når jeg spiller GTA3...
Figurene er "udtværede" og det går ret langsomt.

Nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2002 - 13:59 #1
Har du patchen??
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2002 - 14:01 #3
Så bare installer dem der! Altså hvis du har WinXP
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2002 - 14:04 #4
Jeg skriver for meget :D
Brug ellers søgemenuen... Jeg fandt dem her http://www.eksperten.dk/spm/223120
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
25. august 2002 - 14:05 #5
Jeg har har XP og jeg har lagt patchen ind men den gør kun så jeg kan se teksten på menu knapperne
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2002 - 14:06 #6
Nææ den retter også hvis det er sløvt hos de fleste men så ved jeg ikke hvad grunden er...
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
25. august 2002 - 14:06 #7
Hehe, det svar fra westhi er mindst blevet copy/pastet 100 gange her inde på eksperten - og alle gange mangler den ".exe" i linket til den danske version, hehe :))
Avatar billede codie Nybegynder
25. august 2002 - 14:07 #8
fiskesuppe - Hehe.. :)
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2002 - 14:08 #9
fiskesuppe>>det ved jeg men det er SÅ længe siden nogen hat stillet GTA3 spørgsmål..Så jeg havde bare lyst til at svare og den med *.exe
Hehe det havde jeg ikke set :D
Avatar billede codie Nybegynder
25. august 2002 - 14:08 #10
exp-ralle - Hvordan "ser" din computer ud ? Kan jo være den ikke er helt god nok.. :)
Avatar billede codie Nybegynder
25. august 2002 - 14:09 #11
westhi - Så kigger du ikke nok efter.. Der er stadig mange GTA3-spørgsmål i omløb..
Avatar billede codie Nybegynder
25. august 2002 - 14:11 #12
exp-ralle - Tror nemlig at det har noget med din computer at gøre, for det med AOE2 har jeg nemlig heller aldrig hørt om.. Jeg kører selv med Win XP og jeg har aldrig haft nogen problemer med AOE2.. :)
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
25. august 2002 - 14:13 #13
Hmm... det burde den være...

Jeg har ikke så meget forstand på hardware men mener min com ser sådan her ud:

1,333 Ghz
20 mb
GeForce 2 64 mb
256 mb ram
og en masse jeg ikke kan huske

Forresten så har min nabo det og det virker fint hos ham (han har vist WinME) og hans computer er ikke nær så hurtig som min
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
25. august 2002 - 14:14 #14
Det med AOE2 virkede med en patch :)
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
25. august 2002 - 14:15 #15
http://www.eksperten.dk/spm/238838

Der står noget med:

"opdater til 1.1 den køre noget bedre!"

Er det gratis at opdatere og skulle det virke bedre ?
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
25. august 2002 - 14:18 #16
Fandt svaret i http://www.eksperten.dk/spm/238838

"Jeg havde samme problem, men fant ud af det, gør følgene:

Start GTA3
Gå ind i opsætningen for grafikken
og Slå "train" (mener jeg den hedder, eller noget ligende) over på off
Hvis du ville have bedste kvalitet slå de andre på on

Så skulle det ikke hakke mere (det virkede iværtfald for mig)"
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
25. august 2002 - 14:19 #17
Ellers tak for hjælpen :)
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2002 - 14:21 #18
Det hedder "Trails" og den metode havde jeg helt glemt!
Oprettede selv et spørgsmål for lang tid siden :D Jeg husker for dårligt
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
25. august 2002 - 14:56 #19
hehe ok
Avatar billede mark1987 Nybegynder
26. december 2008 - 23:05 #20
Jeg ska lige hører heride, jeg har fået GTA IV i julegave, og jeg har også problemer, jeg kan slet ik installere spillet, når den kommet et stykke hen i Installationen låser computeren sig totalt fast, intet kan gøres, ik engang Ctrl-Alt-Delete virker, eneste udvej er at genstarte computeren.
Min computer er AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6000+ 3,01GHZ m. 2,00GB RAM og et GeForce 8600GTS Integrated RAMDAC 512MB grafik kort.. dataene er taget fra computeren, sku da mene at den skulle ku trække i vært fald installationen, kører med XP, nogen der har haft lignende problemer?