Avatar billede oldfool Nybegynder
24. august 2002 - 22:46 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

TV-out: Hvorfor kører den kun med s/h???

Ja, mit tv kører kun i sort/hvid når jeg sætter det til tv-out.

Jeg bruger IKKE s-vhs, men bare det almindelige gule kabel.

Hvis der er andet i vil vide må i bare spørge.
Avatar billede radiohead Nybegynder
24. august 2002 - 22:51 #1
Bruger du Pal-B ?
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
24. august 2002 - 23:41 #2
Hvis du sætter computeren til at sende sammensat skulle det blive farve...
Avatar billede pentium4 Juniormester
25. august 2002 - 00:05 #3
http://tvtool.info/index_e.htm

Om du skal bruge Tvtool eller Tvcc2000 afhænger af hvilken tv-chip som
sidder på dit grafikkort.
Avatar billede cykellapper Nybegynder
25. august 2002 - 11:58 #4
Jeg havde samme problem. Det løste sig, da jeg kørte signalet igennem min videomaskine (gul stik - scartadapter - Scartind - Scart til tv).
Avatar billede pentium4 Juniormester
25. august 2002 - 12:12 #5
Avatar billede oldfool Nybegynder
26. august 2002 - 13:26 #6
pentium4>>> Det er et inno3D GF2 Ti kort. Hvad skal jeg så bruge? og løser det der problemet?

Jeg har en omskifter. Jeg gav 70 kr. for den i Merlin. og bagefter fandt jeg en til 30 kr. hos T. Hansen :(.

radiohead>>> Aner ikke hvad Pal-B er.

cykellapper>>> Jeg har desværre kun en gammel video uden scart. Men jeg prøver lige og låne en med scart
Avatar billede cykellapper Nybegynder
26. august 2002 - 20:32 #7
Som radiohead siger, skal det sættes op til at køre PAL-B eller PAL-G. Det finder du under egenskaber for skærm, et eller andet sted under avanceret. (Under fanebladet N-Wiev, hvis du kører Nvidia Detonator XP driver (så vidt jeg husker)).
Avatar billede oldfool Nybegynder
27. august 2002 - 12:28 #8
OK, men skal den så køre med pal-b eller pal-g?
Avatar billede cykellapper Nybegynder
27. august 2002 - 18:05 #9
Jeg bruger PAL-G, men det har vist ikke den store betydning.
Avatar billede oldfool Nybegynder
29. august 2002 - 21:42 #10
Da jeg prøvede at finde ud af hvor jeg kan indstille de der pal-ting, så jeg at det måske var en god ide at indstille det til danske indstillinger istedet for argentinske. Men jeg vil stadigvæk gerne vide hvad der er bedst af pal-g og pal-b.
Avatar billede cykellapper Nybegynder
29. august 2002 - 21:49 #11
Tak for point. Geld og lykke mæ'et!