Avatar billede wismann Nybegynder
24. august 2002 - 21:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hmmmm

Eksiterer der et program, hvorfra man kan kontrollere hvor meget ens computer må bruge af ens internet forbindelse, hvis man nu er flere bruger på det samme internet og gerne vil kunne dele hastigheden ligeligt ud mellem alle computerne, uden først at køre internet forbindelsen gemmen en proxy server????

*Wismann*
Avatar billede thesurfer Nybegynder
24. august 2002 - 21:44 #1
wismann> prøv med en bedre overskrift næste gang..

der står jo "Angiv kort hvad spørgsmålet handler om."..

..og der har været et ligende spm her på Eksperten.dk..

/theSurfer.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
24. august 2002 - 21:45 #2
peterpan10> wismann ville ikke checke hastigheden, men dele den..
Avatar billede wismann Nybegynder
27. november 2002 - 20:58 #3
intet hjælp